Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Apteki: Rekomendacja farmaceuty generuje od 20 do ponad 40 proc. sprzedaży

o około 7,2 proc. wzrosła w 2016 roku liczba aptek w Polsce. W przypadku 35 proc. polskich gmin na jedną gminę przypada jedna apteka - wynika z badania GfK.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl / GfK
  • Data: 22-10-2017, 09:13
Apteki: Rekomendacja farmaceuty generuje od 20 do ponad 40 proc. sprzedaży
fot. shutterstock.com

Ponad 30 proc. aptek posiada własną stronę internetową. Dla zdecydowanej większości pracowników aptek internet stanowi źródło pozyskiwania zawodowej wiedzy. 85 proc. z nich bierze udział w różnego rodzaju szkoleniach internetowych (e-learning), 41 proc. w konferencjach online przynajmniej kilka razy w ciągu roku.

Ponadto rośnie znaczenie rekomendacji aptecznych. W zależności od kategorii produktu, rekomendacja farmaceuty generuje od 20 do ponad 40 proc. sprzedaży.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Pozycję preparatów w aptekach budują różnego rodzaju aktywności firm farmaceutycznych (wizyty przedstawicieli, szkolenia, warunki handlowe, promocje dla pacjentów, ekspozycja produktu w aptece). Z badań GfK wynika, iż udzielając rekomendacji farmaceuci najczęściej kierują się skutecznością preparatu.

Nowy konsument na rynku spożywczym

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!