Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Auchan: Dzięki nowym partnerstwom rozszerzyliśmy e-sprzedaż

W marcu mija w Polsce rok pandemii. Z sieciami handlowymi rozmawiamy o ich doświadczeniach z ostatnich 12 miesięcy i planach na przyszłość. – Dla konsumentów w tej bezprecedensowej sytuacji najważniejsza stała się dostępność produktów, bezpieczne zakupy oraz niski poziom cen – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Patejko, Dyrektor ds. Komunikacji i CSR Auchan Retail Polska.

Auchan: Dzięki nowym partnerstwom rozszerzyliśmy e-sprzedaż
Auchan: Dzięki partnerstwom rozszerzyliśmy e-sprzedaż, Grand Warszawski / Shutterstock.com

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 15-03-2021, 14:30

–  Pandemia zmieniła nasze życie – potrzeby, sposób pracy, nauki, spędzania wolnego, a także dokonywania zakupów. Wpłynęła na gospodarkę i przedsiębiorstwa bez względu na ich wielkość i branżę, wymusiła przestawienie się na inne tory – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Patejko, Dyrektor ds. Komunikacji i CSR Auchan Retail Polska.

– W Auchan przywiązujemy ogromną wagę do ochrony zdrowia i bezpieczeństwa naszych współpracowników i klientów, dlatego od początku epidemii koronawirusa wprowadzaliśmy rozwiązania pozwalające zaspokoić potrzeby klientów. Troską otoczyliśmy naszych pracowników, którzy będąc na pierwszej linii, z poświęceniem codziennie gwarantowali funkcjonowanie sklepów. Nasi pracownicy w wewnętrznej ankiecie dobrze docenili te działania. 88% z nich odpowiedziało, że pracodawca troszczy się o zdrowie i bezpieczeństwo swoich pracowników – ta ocena jest dla nas powodem do dumy. Ponadto ponad 90% pracowników zauważa wysoki poziom adaptacji sieci do nowych oczekiwań klientów – tłumaczy.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Wdrożone już na samym początku epidemii procedury pozwalały nam szybko reagować na dynamicznie zmieniająca się sytuację. Obserwowaliśmy na bieżąco sytuację epidemiczną, przestrzegaliśmy wprowadzanych przepisów, a także zaleceń branżowych. Stały dostęp do środków ochrony osobistej, zabezpieczenie kas ściankami ochronnymi z poliwęglanu, regularna dezynfekcja koszyków i wózków zakupowych, plakaty i komunikaty głosowe o konieczności zachowania dystansu to podjęte przez naszą sieć działania już w pierwszych dniach pandemii. Obecnie Auchan oferuje największy wybór środków ochrony osobistej na polskim rynku. Na półkach sklepowych sieci dostępnych jest blisko 75 artykułów, w tym maseczki jedno i wielorazowego użytku, a także maseczki dla dzieci – dodaje.

Tłumaczy, że okres pandemii przyspieszył rozwój ścieżki zakupowej online oraz w połączeniu online i offline. – Wielu konsumentów z uwagi na sytuację epidemiczną zdecydowało się na częstsze, a niektórzy na pierwsze zakupy online. W Auchan już prawie 10 lat temu uruchomiliśmy sprzedaż online, nieustannie inwestujemy w rozwiązania e-commerce i rozszerzamy nasze usługi. Od lipca ubiegłego roku dostępna jest nasza nowa bezpłatna usługa click&collect, której oferta produktowa obejmuje ponad 6 000 produktów – mówi.

więcej informacji:

Dorota Patejko RSS ALERT    /    Auchan RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    rok pandemii RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.132.168
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!