Auchan: Handel detaliczny nowej generacji zaczyna spełniać swoje obietnice
W 2018 roku Grupa Auchan wypracowała przychody w wysokości 50,3 mld euro (0,2 proc. tej kwoty wypracowały sklepy w Afryce; 26,8 proc. placówki w Azji, 19 proc. Zachodnia Europa; 35,2 proc. Francja a 18,8 proc. Europa Środkowo-Wschodnia).

EBITDA Auchan to 1,5 mld euro a bieżące inwestycje określono na kwotę 1,4 mld euro.
Detalista jest obecny w 17 krajach, posiada 4,084 sklepów. W Polsce sieć prowadzi 109 sklepów (sieć zarządza 76 hipermarketami - w tym 2 we franczyzie z Grupą Schiever, 28 supermarketami Auchan supermarket oraz 5 sklepami osiedlowymi pod szyldem Moje Auchan). Na koniec 2017 r. firma miała 108 sklepów w Polsce.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Sieć w podsumowaniu swoich działań w 2018 roku pisze: "Każdego dnia, w każdym kraju, klienci zauważają różnicę: Auchan Retail się zmienia, ludzie czują, że mogą zaufać marce. Nasze przejście na sprzedaż detaliczną „phygital” - sklepy fizyczne łączące się ze sprzedażą cyfrową - zmienia ich życie. Handel detaliczny nowej generacji zaczyna spełniać swoje obietnice, a każdy postęp Auchan Retail napędzany jest wiedzą specjalistyczną, śmiałością i zaangażowaniem pracowników oraz całego ekosystemu. Każdego dnia wspólnie tworzymy nowe ścieżki, aby sprzedaż detaliczna była jak najlepsza i dostarczała ludziom to, czego chcą".
Więcej w dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.