Auchan ma nową strategię dla centrów handlowych
Należąca do Grupy Auchan Polska spółka Immochan ujawniła nową strategię firmy dla centrów handlowych. Firma chce m.in. zmodernizować i rozbudować stare obiekty w swoim portfolio.

Ewolucja dotychczasowego modelu galerii handlowych Auchan polegająca na rozbudowie istniejących oraz inwestycjach w centra handlowe trzeciej generacji - to filary nowej strategii firmy Immochan należącej do Grupy Auchan Polska. Immochan odświeża markę i wprowadza oryginalną identyfikację wizualną. To zapowiedź wejścia w kolejny etap rozwoju firmy
Immochan zarządza obecnie 20 centrami handlowymi w całej Polsce. Większość z nich to obiekty pierwszej i drugiej generacji. Najnowsza strategia firmy zakłada ich modernizację do obiektów trzeciej generacji z rozbudowaną ofertą sklepów, punktów usługowych, restauracji i rozrywką.
Immochan ma położyć duży nacisk na aranżację strefy rozrywki dla klientów. W nowych galeriach pojawią się dodatkowe atrakcje, tj. kina, kręgielnie, place zabaw dla dzieci, kluby fitness oraz poszerzone strefy z restauracjami i kawiarniami. Liczba najemców w galerii wzrośnie do 150, a nawet do 200. Wśród nich pojawią się nowe marki krajowe i międzynarodowe.
Ostatnie inwestycje Immochana spełniają wprowadzaną strategię. W Galerii Bronowice w Krakowie będzie 160 butików na powierzchni najmu ok. 60 tys. mkw., a CH Auchan w Łomiankach - 100 butików na powierzchni najmu ok. 34 tys. mkw.
Do nowych projektów Immochan zalicza się: rozbudowa galerii w Piasecznie (200 butików, o powierzchni GLA ok. 83 tys. mkw.), w Szczecinie (150 butików, 4 megastory, o powierzchni GLA ok. 100 tys. mkw.) oraz w Parku Handlowym w Góraszce (200 butików, 30 średnich powierzchni, 4 megastory, o powierzchni GLA ok. 100 tys. mkw.).
We wrześniu Immochan wprowadza także nową identyfikację wizualną. Pierwszym krajem, który zaprezentuje się w nowej szacie graficznej, jest Polska.
- Nowe logo obrazuje nową dynamikę w działaniach Immochan. Wierzę, że odświeżona identyfikacja wizualna wyrażająca ambicję i entuzjazm, stawiająca współpracowników, najemców i klientów w centrum działań, wzmocni wizerunek firmy, jako partnera godnego zaufania - podkreśla Benoit Charles, dyrektor generalny Immochan w Polsce.
Immochan to międzynarodowa firma obecna w 12 krajach Europy i Azji. Jest jedną z wiodących firm na rynku centrów handlowych. Zarządza 320 galeriami o łącznej powierzchni blisko 1,84 mln mkw. oraz parkami handlowymi o powierzchni 1,2 mln mkw. Aż 35 proc. powyższych projektów powstało podczas ostatnich 5 lat, co potwierdza prężność i skuteczność działań Immochan.
W Polsce Immochan, który zarządza ponad tysiącem umów z najemcami, jest jednym z liderów na rynku centrów handlowych. Posiada 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej blisko 700 tys. mkw. Największe z galerii - liczące ponad 90 butików, punktów usługowych i restauracji - to Port Rumia oraz Auchan Bielany we Wrocławiu.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.