Auchan otwiera się na marki produktów nieżywnościowych
Sieć Auchan otwiera się na marki produktów nieżywnościowych, którym będzie udostępniać powierzchnie w swoich sklepach. Na początek będą to marki z grupy Association Familiale Mulliez, która jest także właścicielem Auchan – informuje ISN Magazine za Linear.

Od października hipermarket Beauvais (Oise) wprowadzi kącik Boulanger, natomiast hipermarket Bagnolet (Seine Saint Denis) będzie gospodarzem dla marki Electro Dépôt.
Prezes Auchan Retail Edgard Bonte już w marcu zapowiedział możliwość wprowadzenia w sklepach Auchan kącików dla marek nieżywnościowych z grupy Familiale Mulliez. Auchan szacuje, że podobne partnerstwo w drugiej połowie roku przetestuje pięć francuskich hipermarketów.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Association Familiale Mulliez jest właścicielem takich marek jak: Leroy Merlin, Obi, Decathlon.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.