Auchan Retail Polska poszerza ofertę o ekologiczną kolekcją ubrań
Auchan Retail Polska poszerza swoją ofertę. Tym razem o kolekcję odzieży marki własnej GREEN INEXTENSO - która w 70% wyprodukowana jest z materiałów organicznych, pochodzących z recyklingu, z uwzględnieniem zasad zero waste oraz oszczędności wody.

Auchan zapewnia, że troska o środowisko naturalne jest dla sieci tematem niezwykłej wagi, wpisanym w strategię 2022. A kolekcja marki INEXTENSO odzwierciedla wartości firmy i realizację jej zobowiązań z zakresu odpowiedzialności społecznej: oszczędności wody, zero odpadów oraz recyklingu. - Wierzymy, że nasi klienci docenią szeroki wybór produktów dla całej rodziny, jakość, cenę i ekologiczny sposób produkcji. Równie ważna jest wygoda, jaką zapewnia robienie zakupów odzieżowych i spożywczych w jednym sklepie – mówi Radosław Dac, dyrektor Produktów Auchan Retail Polska .
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu
e-commerce Auchan Direct.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.