• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Auchan Retail Polska została partnerem Kampanii Nutri-Score

Auchan Retail Polska została partnerem Kampanii „Nutri-Score dla świadomych wyborów żywieniowych" zainicjowanej przez czołowe instytucje zajmujące się zdrowiem, żywieniem oraz ochroną konsumentów: Instytut „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka", Instytut Matki i Dziecka, Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz  Federację Konsumentów.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 17-06-2021, 14:00
Auchan Retail Polska została partnerem Kampanii Nutri-Score
Auchan Retail Polska została partnerem Kampanii Nutri-Score

Celem Kampanii jest wspieranie konsumentów w podejmowaniu świadomych decyzji żywieniowych opartych na wiedzy o wartości żywieniowej poszczególnych produktów i ich znaczeniu w prawidłowej diecie. Konsekwencją tak podejmowanych decyzji ma być poprawa jakości odżywiania i zmniejszenie ryzyka chorób dietozależnych.

Czym jest Nutri-Score

Nutri-Score to uproszczony system oceny i komunikowania wartości odżywczej produktów spożywczych. Jest wskaźnikiem oceniającym produkt w pięciostopniowej skali od A (produkty najzdrowsze) do E (produkty najmniej zalecane). Symbolom literowym towarzyszą oznaczenia kolorystyczne – zielony kolor to produkty najlepsze, czerwony kolor to produkty, po które powinniśmy sięgać najrzadziej. Na ocenę danego produktu pozytywnie wpływa m.in. zawartość owoców, warzyw, błonnika i białka. Negatywnie oceniane są zaś te z wysoką zawartością cukru, kwasów tłuszczowych nasyconych oraz soli.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Auchan Retail Polska aktywnie wdraża kompleksowe działania mające na celu wsparcie zdrowego odżywiania i poprawy życia mieszkańców. Zaliczają się do nich działania podejmowane między innymi w trosce o środowisko naturalne, wsparcie dla lokalnych społeczności, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, a także troska o ich siłę nabywczą. W ramach realizacji strategii #Auchan 2022 i promowania dobrej żywności - sieć Auchan wprowadziła system Nutri-Score w ubiegłym roku. Obecnie 70% produktów marki własnej Auchan jest oznaczonych etykietą Nutri-score, a wszystkie zostaną oznaczone do połowy przyszłego roku.

 O kampanii

Kampania „Nutri-Score dla świadomych wyborów żywieniowych" będzie prowadzona przez grupę Inicjatorów a także przez dołączających do niej Partnerów w różnych kanałach komunikacji z użyciem hasła #prostewybory. Ważną częścią działań komunikacyjnych Kampanii jest strona www.nutriscore.pl. Inicjatywa ma charakter otwarty, mogą się w nią włączać kolejne instytucje i przedsiębiorstwa.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • fsdfsdsdfsd 2021-07-09 22:29:40

    wciskają swój francuski system, gdzie coca cola light jest "zdrowsza" od świeżo wyciskanego soku z owoców.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!