Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Auchan stawia na markę własną Pewni Dobrego

Od początku epidemii koronawirusa najwyższym priorytetem dla Auchan Retail Polska jest zapewnienie bezpieczeństwa swoim pracownikom i klientom. W tym bezprecedensowym okresie Auchan nie zapomina również o producentach żywności, których epidemia dotknęła
w szczególny sposób. Mając na uwadze obecną, niezwykle trudną sytuację przedsiębiorców,
w trosce o krajowych dostawców, Auchan promuje markę lokalnych produktów Pewni Dobrego.

Auchan stawia na markę własną Pewni Dobrego
Auchan stawia na markę własną Pewni Dobrego, fot. materiały prasowe

– Chcemy wyjść poza tradycyjną rolę detalisty. Jesteśmy przekonani, że w tym wyjątkowym, trudnym dla wszystkich momencie, pomoc polskim producentom to obowiązek. Jesteśmy świadomi wagi  społecznej odpowiedzialności biznesu i niezmiennie cenimy dobre relacje z lokalnymi społecznościami. Realizacji tego zadania służy m.in. promowanie marki – Pewni Dobrego. Są to produkty, które doskonale odpowiadają współczesnym trendom żywieniowym, wytwarzane w Polsce, z poszanowaniem środowiska i dobrostanu zwierząt. Konsumenci mogą być pewni ich pochodzenia
i sposobów produkcji – od tradycyjnych po innowacyjne, a nasi dostawcy rynku zbytu – mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska. 

Marka Pewni Dobrego oferuje obecnie 120 produktów pochodzących od polskich, regionalnych producentów i hodowców. Umowy ze starannie wyselekcjonowanymi lokalnymi dostawcami podpisywane są w perspektywie długoterminowej. 

Produkty Pewni Dobrego wytwarzane są według ściśle określonych specyfikacji, z wykorzystaniem zarówno metod tradycyjnych, jak w przypadku wieprzowiny rasy puławskiej, jak i innowacyjnych, wręcz unikatowych na polskim i europejskim rynku, jak w przypadku łososia jurajskiego. Każdy produkt jest specjalnie oznaczony i promowany bezpośrednio przez jego wytwórcę.  

- Z Auchan współpracuję od 2016 r. Umowa z siecią zagwarantowała mi pewny rynek zbytu i dała możliwość szerszego dotarcia do polskich konsumentów. Dzięki stałym odbiorcom mogę bez przeszkód rozwijać i doskonalić produkcję, aby oferować produkty najwyższej jakości. Współpracę
z Auchan doceniam szczególnie teraz w czasie epidemii, który dla producentów żywności jest szczególnie trudny - mówi Tomasz Karapuda, hodowca i dostawca łososia jurajskiego, pochodzącego z jedynej w Europie lądowej hodowli łososia wykorzystującej wodę geotermalną. 

Oprócz łososia jurajskiego i pstrąga jurajskiego, w ofercie marki własnej znajduje się m.in. kurczak “z grzędy” wolno rosnący z wolnego wybiegu, czy kaczka ze ściółki, które są hodowane bez antybiotyków i karmione paszą składającą się przynajmniej w 2/3 ze zbóż, bez GMO. Wieprzowina rasy puławskiej, to efekt współpracy Auchan z rolnikami i Polskim Związkiem Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej "POLSUS". W gamie Pewni Dobrego znajduje się również nabiał (jogurty, śmietany, białe sery), jaja BIO, a także owoce i warzywa bez pozostałości pestycydów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Auchan RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!