Auchan z dużym wzrostem sprzedaży w Polsce w 2016 roku
Auchan Holding przedstawił wyniki za 2016 r. W tym czasie przychody z działalności gospodarczej wyniosły 52,820 mld euro w porównaniu do 53,814 mld euro w 2015 r., co oznacza wzrost o 0,7 proc. przy stałym kursie wymiany walut i spadek o 1,8 proc. przy aktualnym kursie.

W 2016 roku Auchan Polska osiągnął 803 mln euro zysku w porównaniu do 718 mln euro za 2015 r. (wzrost o 18,1 proc. przy stałym kursie i o 14 proc. przy aktualnym kursie).
W 2016 roku pod szyldem Auchan działało 3,799 punktów sprzedaży w 17 krajach. Firma wspomina, że takie kraje jak Węgry, Polska, Ukraina, a zwłaszcza Rumunia zanotowały mocne wzrosty sprzedaży, co ostatecznie pokazuje sukces zintegrowania sklepów, które działały pod szyldem Real.
Spadła natomiast sprzedaż w Rosji, gdzie wyraźnie zmniejszyła się siła nabywcza konsumentów.
Na koniec 2016 roku sieć posiadała w Polsce 76 hipermarketów, 33 sklepy typu convenience, e-sklepy oraz 22 obiekty Immochan.
Czytaj więcej na dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.