Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Aż 70 proc. inwestycji Jeronimo Martins trafi do Polski

Do końca br. JM zamierza otworzyć 290 nowych sklepów i 2 centra dystrybucyjne w Polsce. W sumie, w br. firma planuje zainwestować łącznie kwotę rzędu 600-700 mln euro, z których 70% trafi na polski rynek, zaś ok. 100 mln na rynek kolumbijski, gdzie, na koniec 2013 r., planowane jest funkcjonowanie 30-40 sklepów.

Aż 70 proc. inwestycji Jeronimo Martins trafi do Polski
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 06-08-2013, 20:03

Na rynku portugalskim JM zamierza zainwestować w tym roku ok. 75 mln euro, m.in. na budowę centrum dystrybucyjnego w Algarve.

Przypomnijmy, skonsolidowane przychody Grupy Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka, wzrosły w I połowie 2013 r. o 13 proc. do 5,6 mld euro. Wszystkie brandy firmy zwiększyły udziały w rynku. Sprzedaż lfl w Biedronce wzrosła o 5,3 oraz o 2,9 proc. w Pingo Doce. EBITDA Grupy wzrosła o 11 proc. do 350 mln euro, a zysk netto o 9 proc. do 165 mln euro. Sprzedaż Biedronki wyniosła 3,693 mld euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jeronimo Martins RSS ALERT    /    inwestycje Jeronimo Martins RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Portugalczyk 2013-08-07 10:19:05
    Czy istnieje jakiś środek owadobójczy na Biedronkę i cała jej świtę z Eurocesu ??????????????

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.96.22
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!