Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Bać Pol: Konkurenci poprzez czarny PR chcą nadszarpnąć nasz wizerunek

Na rynku pojawiają się ostatnio pogłoski o zmianach w akcjonariacie polskiego dystrybutora Bać Pol S.A. Prezes i wszyscy akcjonariusze zgodnie spuszczają na to zasłonę milczenia i w odpowiedzi konsekwentnie realizują założoną strategię rozwoju - informuje firma Bać Pol.


Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
Data: 07-03-2016, 19:23

Rok 2015 był dla polskiego dystrybutora FMCG czasem optymalizacji sieci dystrybucji. Proces ten został bardzo precyzyjnie zaplanowany i oczywiście wpłynął na obniżenie wyniku finansowego części dystrybucyjnej. Był jednak konieczny, gdyż rynek wymusza ciągłą pracę nad optymalizacją kosztu dotarcia do klienta i jakości serwisu. Dzisiaj Bać Pol prowadzi swoje operacje z 23 oddziałów. Firma skutecznie obniża koszty, polepsza warunki kluczowym klientom. W konsekwencji w dystrybucji notuje wzrost obrotów z kluczowymi klientami - informuje firma Bać Pol.

Dodaje, że część detaliczna grupy kapitałowej zrealizowała swoje cele rozwojowe i finansowe, pomimo że plan na 2015 był dużym wyzwaniem, gdyż grupa kapitałowa jest w trakcie programu optymalizacji swoich operacji detalicznych na terenie województwa podkarpackiego.  

Bać Pol podkreśla, że w 2016 roku firma konsekwentnie działa na wielu polach. Uczestniczy w procesach integracyjnych poprzez projekt GH PL Plus. Buduje w ten sposób portfolio marek własnych, uczestniczy w negocjacjach oraz wspólnie importuje produkty z Europy. W działach operacyjnych stawia na rozwój działań franczyzowych supermarketów sieci SPAR, Chce ich otworzyć 50.

Wspiera również rozwój sieci mniejszych sklepów Słoneczko. Wspiera sieci logistycznie i zakupowo oraz marketingowo w procesie budowania szerokiego portfolio marek własnych. Pracuje również nad ofertą logistyczno-zakupową  dla niezależnych detalistów, tworząc unikalne, efektywne kosztowo i atrakcyjne finansowo rozwiązania handlowe dla polskich niezależnych lokalnych supermarketów - informuje Bać Pol.

Co zatem z tymi pogłoskami?

- Konkurenci, nie radząc sobie z jakością oferty i serwisu firmy, poprzez „czarny” PR chcą nadszarpnąć wizerunek podważając długofalową przewidywalność i stabilność naszej firmy w relacjach z kluczowymi klientami - prezes Leszek Bać ma na to jedną odpowiedź.

Bać-Pol S.A. prowadzi swoją działalność gospodarczą w ramach Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzą podmioty prowadzące działalność dystrybucyjną i detaliczną: Bać-Pol S.A., Marspol Grupa Sp. z o.o., Bos-Pol S.A., Serpol Sp. z o.o., SPAR Polska S.A. oraz Słoneczko Sp. z o.o.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Leszek Bać RSS ALERT    /    Bać-Pol RSS ALERT    /    sieć sklepów RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Don_Corl 2016-03-07 20:09:43
    Żenua
  • g 2016-03-07 22:47:42
    Czarny PR ??? to prawda, najwięcej go widać po stronie samego BaC-Polu !!! Lepiej swoją nieudolność tłumaczyć niewidzialnym wrogiem. I dziwić się,że Eurocash rośnie w siłe.....przy takiej konkurencji...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.207.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!