Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Bać-Pol: Konkurenci stosują „czarny PR", by nadszarpnąć nasz wizerunek

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-03-2016, 10:54
Na rynku pojawiają się ostatnio pogłoski o zmianach w akcjonariacie polskiego dystrybutora Bać Pol. Prezes i wszyscy akcjonariusze opuszczają na to zasłonę milczenia i w odpowiedzi konsekwentnie realizują założona strategię rozwoju.
Bać-Pol: Konkurenci stosują „czarny PR
Leszek Bać, prezes Bać-Pol fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Konkurenci, nie radząc sobie z jakością oferty i serwisu firmy, poprzez „czarny” PR chcą nadszarpnąć wizerunek podważając długofalową przewidywalność i stabilność naszej firmy w relacjach z kluczowymi klientami - komentuje Leszek Bać, prezes Bać-Polu.

Bać-Pol podaje, że rok 2015 był dla polskiego dystrybutora FMCG czasem optymalizacji sieci dystrybucji. Proces ten został bardzo precyzyjnie zaplanowany i oczywiście wpłynął na obniżenie wyniku finansowego części dystrybucyjnej. Był jednak konieczny, gdyż rynek wymusza ciągłą pracę nad optymalizacją kosztu dotarcia do klienta i jakości serwisu.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • GHPLPlus 2016-03-09 07:23:25

    Strategia rozwoju poprzez: - redukcję sprzedaży, - redukcję marży, - wzrost kosztów operacyjnych Cóż za geniusz wdraża ją w życie?

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!