Badania TNS Pentor: Klienci dobrze postrzegają Kolportera
Według badań przeprowadzonych w styczniu i lutym przez TNS Pentor, 80 proc. klientów Kolportera ocenia jego usługi dobrze lub bardzo dobrze, a 16 proc. znakomicie. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Kolportera.
Jak wynika z badania, 41 proc. klientów ocenia dobrze usługi Kolportera, 39 proc. - bardzo dobrze, a 16 proc. - znakomicie. Około 37 proc. badanych zdecydowanie poleciłoby swoim znajomym i bliskim punkty sprzedaży Kolportera. Ankietowani ocenili je jako profesjonalne i gwarantujące szybkie zakupy.
Same punkty sprzedaży Kolportera kojarzą się natomiast badanym przede wszystkim z salonami prasowymi (70 proc.), salonami prasowymi w centrach handlowych (31 proc.) i kioskami (30 proc.).
Z badania wynika, że osoby korzystającej z usług Kolportera są to osoby postrzegane jako młode lub w średnim wieku, dobrze wykształcone, pracujące, dynamiczne, otwarte na nowości. W większości są to mężczyźni, co potwierdza, iż marka jest postrzegana bardziej jako męska niż kobieca.
Program badawczy składał się z badania ilościowego przeprowadzonego na reprezentatywnej próbie 300 osób dokonujących zakupów w punktach sprzedaży prasy oraz z badania jakościowego - sześciu pogłębionych wywiadów grupowych, w trakcie których łącznie przebadano 48 osób.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe.
Kolporter jest właścicielem ponad 850 saloników prasowych (w tym 50 salonów Top-Press), buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór.
Czytaj także:
Kolporter wchodzi na giełdę, by dogonić Eurocash
