Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Badanie: 20 proc. kupujących w sieci płaci za pobraniem

Z badania Koszyk Roku 2018, przeprowadzonego przez Twisto wynika, że największe e-sklepy udostępniają klientom średnio ponad 5,7 metod płatności za zakupy.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 27-09-2018, 15:41

Pay-by-link, karta debetowa lub kredytowa, Blik, masterpass, visa checkout, zwykły przelew lub gotówka za pobraniem – z takich metod płatności mogą korzystać użytkownicy polskich sklepów internetowych.

Jak wynika z badania Koszyk Roku 2018, najczęściej udostępnianą metodą płatności za zakupy online jest karta kredytowa (w taki sposób można zapłacić w 99 proc. badanych sklepów). Metodę pay-by-link (czyli system do rozliczeń między merchantem, a klientem za pomocą szybkich przelewów) udostępnia 98 ze 100 największych sprzedawców. Na trzecim miejscu pod względem sieci akceptacji znalazł się system do płatności mobilnych Blik, który akceptuje już 92 proc. sklepów objętych badaniem. Zdecydowanie rzadziej dostępne są portfele elektroniczne, zapamiętujące dane karty kredytowej - Masterpass (oferowany przez Mastercard) i Visa Checkout (należący do Visa). W ten sposób można opłacić zakupy w niemal ¾ sklepów (70 proc.).

Jak wynika z badania „Płatności w sklepach internetowych dla ING” z września 2018 r., płatność za pobraniem to druga (po szybkich przelewach) preferowana przez kupujących forma regulowania należności za zakupy online, z której korzysta blisko 20 proc. kupujących. Według badania Koszyk Roku 2018 dokonanie płatności za pobraniem umożliwia 91 proc. największych sklepów internetowych. Z kolei, najwięcej, bo aż 51 proc. przedstawicieli e-sklepów biorących udział w badaniu ING, wskazało płatność za pobraniem jako najmniej preferowaną spośród udostępnionych metod płatności. Dla porównania 25 proc. sprzedawców za najbardziej niekorzystne uznało przelewy tradycyjne, a 6 proc. pay-by-link.  

Czytaj na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

płatności bezgotówkowe RSS ALERT    /    płatności RSS ALERT    /    e-zakupy RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.159.130
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!