Badanie: 65 proc. przedstawicieli generacji Z uważa, że płatności zbliżeniowe to „must have” w sklepie
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 30-01-2020, 08:32

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Badanie pozwala lepiej zrozumieć, co myślą konsumenci, kiedy przychodzi czas płacenia w sklepach oraz jakie technologie wdrażają sprzedawcy, aby umożliwić swoim klientom szybkie płatności za zakupy. Wyniki wskazują detalistom możliwości budowania lojalności dzięki coraz bardziej cyfrowej bazie klientów, oferując im bezpieczeństwo i łatwość użytkowania. Przy wyborze metody płatności, konsumenci preferują te, które umożliwiają im opcje śledzenia zakupów i zdobywania nagród.
Dane wykazały, że chociaż technologia rzeczywiście szybko ewoluuje dzięki większej liczbie opcji płatności, nadal pozostaje wiele frustrujących klientów sytuacji przy kasie. Ponad połowa kupujących doświadczyła w pewnym momencie problemu technicznego podczas płatności, co świadczy o braku powiązań między wysiłkami handlowców a faktycznymi doświadczeniami kupującego. Dobrą wiadomością dla sprzedawców jest możliwość szybkiej likwidacji tej luki dzięki płatnościom zbliżeniowym, ponieważ 75 proc. klientów uważa, że technologia jest łatwa w użyciu w przypadku zakupów.
komentarze (0)