Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Badanie: 65 proc. przeglądających gazetki promocyjne robi zakupy niemal codziennie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-03-2019, 11:33
88 proc. kupujących przegląda gazetki promocyjne przed zakupami zawsze lub często – wynika z badania firmy Moja Gazetka we współpracy z aplikacją Listonic.
Badanie: 65 proc. przeglądających gazetki promocyjne robi zakupy niemal codziennie
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Żeby pomóc sobie w zakupach część z nas korzysta z aplikacji Moja Gazetka lub Listonic. Przyjrzeliśmy się temu, jak kupujący przeglądają gazetki i z których ofert promocyjnych korzystają najchętniej – informują autorzy badania.

– Telefon staje się głównym miejscem, w którym planujemy swoje zakupy. Dzięki możliwości łatwego porównywania ofert, jesteśmy w stanie lepiej korzystać z promocji dostarczanych przez sieci handlowe i oszczędzać więcej w trakcie cotygodniowych zakupów – mówi Kamil Janiszewski, Listonic.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!