Badanie: 93 proc. polskich e-sklepów ma sprzedaż wielokanałową
- Autor: www.dlahandlu.pl
- Data: 19-04-2016, 12:36
Jak wykazują badania zachowań klientów przygotowane przez agencję i-systems, 3 proc. konsumentów ogranicza wiedzę o produktach i zakupy wyłącznie do wizyt w sklepach stacjonarnych, zaś 57 proc. korzysta jedynie z Internetu, pozostałe 40 proc. z nich łączy te dwa kanały. 23 proc. konsumentów najpierw zapoznaje się z ofertą w sklepie stacjonarnym, by następnie dokonać zakupu przez Internet, zaś w 17 proc. przypadków proces ten jest odwrotny.
fot. shutterstock
Według badań i-systems, 96 proc. klientów chciałoby mieć możliwość zwrotu produktu zamówionego w sklepie internetowym w jego stacjonarnej filii. Taki sam odsetek konsumentów wyraża chęć sprawdzenia w Internecie dostępności produktów w sklepie stacjonarnym, zaś 90 proc. z nich chciałoby mieć możliwość zarezerwowania online produktów, które następnie zostałyby odebrane przez nich osobiście.
Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
komentarze (0)