Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Badanie: Co czwarty Polak sięga po produkty bezglutenowe

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2016, 19:13
Coraz większa grupa osób chorujących, zwiększająca się świadomość społeczna na temat nietolerancji pokarmowych, a także lepsza diagnostyka przyczyniają się do ciągle rosnącego zapotrzebowania na produkty dedykowane osobom cierpiącym na celiakię. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla Tesco Polska, już co czwarty Polak sięga po produkty bezglutenowe.
Badanie: Co czwarty Polak sięga po produkty bezglutenowe
Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według raportu opublikowanego przez Research and Markets, możemy spodziewać się zwiększenia dynamiki wzrostu w najbliższych latach (prognozowany 5-letni roczny wskaźnik wzrostu na poziomie 9,8 proc.).

Rezygnacja z glutenu stanowi również część popularnego stylu życia. Konsumenci coraz częściej decydują się na unikanie w jadłospisach konkretnych składników, w tym także laktozy czy cukru.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!