Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Badanie: Największym wabikiem na konsumenta jest obniżka ceny

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-07-2016, 11:25
Ponad 80 proc. Polaków lubi kupować produkty w ramach ofert specjalnych, a najbardziej atrakcyjną formą promocji jest dla nich ta, która daje natychmiastową korzyść - wynika z raportu "Skuteczność Promocji 2016" przygotowanego przez agencję Open Research.
Badanie: Największym wabikiem na konsumenta jest obniżka ceny
Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Pozytywne oświadczenie zakupowe jest ważnym elementem, które buduje wizerunek sieci handlowej. Żeby tworzyć takie relacje bogata oferta asortymentowa nie jest już wystarczająca. Coraz większą tutaj role odgrywają tutaj wszelkiego rodzaju gratyfikacje towarzyszące zakupom. Pozwalają się one odróżnić od konkurencji - czytamy w raporcie "Skuteczność Promocji 2016" przygotowanym przez agencję Open Research.

Eksperci podają w raporcie, że promocje wciąż wydają się wyjątkowo atrakcyjnymi okazjami. Można odnieść nawet wrażenie, że sieci i producenci FMCG zapętliły się w oferowaniu promocji i testowaniu różnych ich form. Od obniżki ceny pojedynczego produktu lub możliwości zakupu drugiego produktu w obniżonej cenie przez inne formy takie jak loterie czy konkursy z cennymi nagrodami czy bony do wykorzystania na kolejny zakup po zbieranie punktów na karcie programu lojalnościowego. Jak się w tym nie pogubić? Które z form promocji są najbardziej atrakcyjne dla klientów i skuteczne?

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!