Badanie: Największym wabikiem na konsumenta jest obniżka ceny
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 05-07-2016, 11:25

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Pozytywne oświadczenie zakupowe jest ważnym elementem, które buduje wizerunek sieci handlowej. Żeby tworzyć takie relacje bogata oferta asortymentowa nie jest już wystarczająca. Coraz większą tutaj role odgrywają tutaj wszelkiego rodzaju gratyfikacje towarzyszące zakupom. Pozwalają się one odróżnić od konkurencji - czytamy w raporcie "Skuteczność Promocji 2016" przygotowanym przez agencję Open Research.
Eksperci podają w raporcie, że promocje wciąż wydają się wyjątkowo atrakcyjnymi okazjami. Można odnieść nawet wrażenie, że sieci i producenci FMCG zapętliły się w oferowaniu promocji i testowaniu różnych ich form. Od obniżki ceny pojedynczego produktu lub możliwości zakupu drugiego produktu w obniżonej cenie przez inne formy takie jak loterie czy konkursy z cennymi nagrodami czy bony do wykorzystania na kolejny zakup po zbieranie punktów na karcie programu lojalnościowego. Jak się w tym nie pogubić? Które z form promocji są najbardziej atrakcyjne dla klientów i skuteczne?
komentarze (0)