Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Badanie: niemal połowa konsumentów gotowa poświęcić prywatność za lepsze ceny i oferty

  • Autor: PAP
  • Data: 20-05-2020, 14:42
Blisko połowa konsumentów gotowa jest poświęcić swoją prywatność w zamian za lepsze ceny i oferty handlowe. Użytkownicy zgadzają się też, aby rząd monitorował ich aktywność w mediach społecznościowych ze względów bezpieczeństwa - twierdzi moskiewska firma Kaspersky Lab.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jednocześnie, jak zwraca uwagę w swoim najnowszym raporcie przedsiębiorstwo założone przez Jewgienija Kaspierskiego, dla wielu konsumentów nie jest jasne, jak działają zautomatyzowane systemy usług opartych na danych.

Eksperci na podstawie zgromadzonych w ankiecie danych oceniają, że ponad 40 proc. respondentów udostępniłoby swoje wrażliwe dane w zamian za zniżki w sklepach lub dostęp do specjalnych usług. Szczególnie istotne dla badanych są według Kaspersky'ego kwestie bezpieczeństwa. 51 proc. ankietowanych twierdzi, że zgodziłoby się na monitorowanie przez rząd ich aktywności w mediach społecznościowych w celach zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!