Badanie: Polscy konsumenci lubią mieć wybór i cenią różnorodność w handlu
- Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
- Data: 19-06-2018, 11:03

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Jak wynika z badania 80% Polaków uważa, że supermarkety są lepsze od małych sprzedawców ze względu na szeroki asortyment. Jednocześnie na przykład 58% z nas twierdzi, że lokalne sklepy wygrywają z tymi wielkoformatowymi ze względu na lepszą jakość obsługi klienta.
Preferencje zakupowe Polaków to jasny i wyraźny sygnał dla wszystkich rodzimych (i nie tylko) detalistów, że różnorodność rynkowa w czasach nowoczesnego konsumenta jest po prostu niezbędna. Zarówno sklepy wielkoformatowe, dyskonty, jak i lokalni detaliści zajmują ważne miejsce w całym handlowym ekosystemie i odpowiadają na aktualne preferencje zakupowe Polaków.
komentarze (0)