Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Badanie: Polscy konsumenci lubią mieć wybór i cenią różnorodność w handlu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 19-06-2018, 11:03
Polscy konsumenci lubią mieć wybór i cenią różnorodność w handlu detalicznym. Z jednej strony chętnie robią zakupy w dyskontach, super- i hipermarketach, z drugiej – bardzo doceniają i darzą sentymentem małych sprzedawców. Jak wynika z raportu „Różnorodność rynkowa w czasach nowego konsumenta” przygotowanego przez platformę MAM, konsumenci cenią każdy rodzaj sklepów za coś innego.
Badanie: Polscy konsumenci lubią mieć wybór i cenią różnorodność w handlu
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak wynika z badania 80% Polaków uważa, że supermarkety są lepsze od małych sprzedawców ze względu na szeroki asortyment. Jednocześnie na przykład 58% z nas twierdzi, że lokalne sklepy wygrywają z tymi wielkoformatowymi ze względu na lepszą jakość obsługi klienta. 

Preferencje zakupowe Polaków to jasny i wyraźny sygnał dla wszystkich rodzimych (i nie tylko) detalistów, że różnorodność rynkowa w czasach nowoczesnego konsumenta jest po prostu niezbędna. Zarówno sklepy wielkoformatowe, dyskonty, jak i lokalni detaliści zajmują ważne miejsce w całym handlowym ekosystemie i odpowiadają na aktualne preferencje zakupowe Polaków.

Dalsza część artykułu (88%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!