Cytowana przez dziennik Milena Kruszewska, rzecznik resortu, podkreśla, że na trzeba sprawdzić, czy reklamy suplementów nie wprowadzają konsumentów w błąd, co do właściwości produktów. Wkrótce w MZ ma powstać specjalny zespół, który się tym zajmie.
Nieoficjalnie mówi się m.in. o ograniczeniu liczby reklam suplementów diety, a także wysokich karach dla podmiotów, które nie przestrzegają przepisów.
Więcej czytaj w środowym wydaniu Pulsu Biznesu.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (2)
To potrzebna praca , ale co z reklamą piwa,które prowadzi do miękkiego wejścia w uzależnienia od alkoholu młodzieży i społeczeństwa. Ale czy nie powinno się jednocześnie zająć wprowadzeniem reklamy prozdrowotnej-diety warzywno-owocowej połączonej z aktywnością fizyczną i rekreacją??
OdpowiedzI bardzo dobrze. Dopinguje tym zmianom. Suplementy psują zdrowie całych pokoleń, reklamy robią krzywdę nieświadomym ludziom...
Odpowiedz