Prozdrowotne trendy konsumenckie nie pozostawiają wątpliwości – żywność bogata w składniki odżywcze, pozytywnie wpływające na funkcjonowanie organizmu, już na stałe wpisuje się w codzienne menu Polaków. W tym kontekście pojawiają się oświadczenia żywieniowe i zdrowotne, które, dzięki właściwemu sformułowaniu, mogą być jakościowym elementem komunikacji marketingowej. 

O tym w raporcie „Sprawdzone sposoby na spotkanie z konsumentem – oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w kontekście przepisów prawnych i trendów konsumenckich”, który już 25 sierpnia 2020 r. zostanie zaprezentowany na bezpłatnym spotkaniu z przedstawicielami branży owocowo-warzywnej.

Izabela Tańska, specjalista ds. prawa żywnościowego, Barbara Groele, Sekretarz Generalny Stowarzyszenia KUPS, oraz Emilia Hahn, specjalista ds. PR i marketingu, przedstawią najważniejsze informacje zawarte w raporcie i odpowiedzą na pytania uczestników. W raporcie znajdują się:

• Analiza trendów dla rynku spożywczego i prognozy ich rozwoju

• Wyjaśnienie zasad stosowania oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych w oparciu o przepisy krajowe i unijne

• Analiza znaczenia certyfikacji produktów spożywczych w obliczu trendów konsumenckich

To już ostatni moment na zgłoszenie – zapraszamy wszystkich przedstawicieli branży owocowo-warzywnej do udziału uczestnictwa w formie online.

Wszystkie informacje i formularz zgłoszeniowy znajdują się na www.certyfikowanyprodukt.pl 

Spotkanie, organizowane przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, odbędzie się w ramach Systemu Jakości Certyfikowany Produkt (CP), który jest pomocnym narzędziem w komunikacji z klientami. Patronat medialny nad raportem objął www.portalspozywczy.pl 

 

Sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl