Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Biedronka: 5 artykułów najczęściej wybieranych w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów"

Biedronka umożliwia lokalnym przedsiębiorcom zaoferowanie swoich produktów klientom sieci. Ponad 200 produktów od 135 lokalnych dostawców trafiło do sprzedaży w sklepach sieci dzięki programowi trwającemu od połowy kwietnia tego roku. Od 1 października w ofercie „Czas na Polskie Marki” znajduje się ponad 160 produktów polskich marek, w tym 45 artykułów od regionalnych dostawców.

Biedronka: 5 artykułów najczęściej wybieranych w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów
Biedronka: 5 artykułów najczęściej wybieranych w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów", fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 01-10-2020, 10:50

Produkty od lokalnych dostawców dostępne były wcześniej w pojedynczych regionach. Inicjatywa „Czas na wspieranie małych producentów” umożliwia regionalnym firmom zaoferowanie swoich produktów klientom Biedronki - nawet małe firmy mogą stać się dostawcami tej sieci. Sześć produktów zgłoszonych w ramach akcji trafiło do stałej oferty w swoich regionach – to między innymi śmietana Zarębski, serek twarogowy Bruser czy mus owocowy Owolovo.

Polacy regularnie i coraz częściej sięgają po produkty regionalne. Andruty Kaliskie, wafle kukurydziane bezglutenowe, chrupki kukurydziane Fruitusie, serek homogenizowany z Garwolina i woda Staropolanka to pięć artykułów najczęściej wybieranych przez klientów sieci, wprowadzonych do sprzedaży w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów”. Fenomenem są pochodzące z Kalisza, certyfikowane jako produkt regionalny andruty, które po raz 11. trafiają na półki Biedronki w ramach oferty czasowej. 

- Biedronka konsekwentnie wspiera polską gospodarkę, nie tylko na poziomie krajowym ale również lokalnym. Dzięki programowi „Czas na wspieranie małych producentów” ponad 200 różnorodnych regionalnych produktów trafiło na półki Biedronki. Teraz najpopularniejsze z nich dostępne są w ramach promocji Czas na Polskie Marki - mówi Michał Gontarz, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

W ramach najnowszej promocji „Czas na Polskie Marki” Biedronka oferuje 45 propozycji od regionalnych dostawców. Od 1 października w ofercie znajdą się m.in. musztarda kcyńska 190g powstająca w oparciu o proces technologiczny z 1929 r. (3,99 za słoik), ser pleśniowy kamiennogórski 165g (4,99 zł za op.), kiełbasa podhalańska krucha (2,99 zł za 100g), czy mleko pochodzące od najstarszej słowiańskiej rasy bydła – krowy polskiej czerwonej (3,99 zł za but. 1l). Piwosze uwielbiający unikatowe regionalne smaki będą mogli spróbować trunków takich jak Pivo Chmielove Manufaktura Piwna 500 ml (3,49 zł za but.), piwo Noteckie 330 ml (2,49 zł za but), piwo Janusz Moczywąs 500 ml (6,49 zł za but.) czy piwo chmielne Kur Zapiał 500 ml (4,99 zł za but.).
 
Akcja „Czas na wspieranie małych producentów” jest prowadzona przez Biedronkę bezterminowo, a produkty trafiają do specjalnej oferty regularnie co dwa tygodnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    produkty regionalne RSS ALERT    /    dostawcy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!