Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Biedronka chce dodatkowego rabatu na produkty marek własnych

Sieć Biedronka skierowała do swoich dostawców żądanie dodatkowego rabatu na cały asortyment marki własnej sprzedany w styczniu i lutym br.

Biedronka chce dodatkowego rabatu na produkty marek własnych
Biedronka żąda dodatkowego rabatu

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 23-03-2016, 11:42

Portalspożywczy.pl dotarł do pisma, jakie sieć wysłała do swoich dostawców. Prezentujemy je w całości poniżej.

W 2015 wspólnie osiągnęliśmy bardzo dobre rezultaty sprzedaży. Jak pokazują pierwsze wyniki w roku 2016 strategia obrana przez JMP nadal przynosi bardzo dobre efekty. W tym roku mieliśmy przyjemność przeprowadzić wiele kampanii promocyjnych, dedykowanych specjalnie dla klientów Biedronki, dzięki czemu zwiększyliśmy wspólny wolumen sprzedaży (w porównaniu do zeszłego roku). Tym samym zwiększając Państwa efekt skali i udziały rynkowe.

Oczywiście, tak duży wzrost sprzedaży związany jest z ogromną inwestycją ze strony JMP w dodatkowe promowanie produktów i komunikację marketingową.

Będziemy nadal kontynuować intensywną strategię promocyjną dla naszego asortymentu w 2016 r., pomimo bardzo wymagających warunków rynkowych. W związku z tym, że wspólnie bierzemy odpowiedzialność za produkty sprzedawane i promowane w sklepach Biedronki, chcielibyśmy aby Państwo byli zaangażowani w naszą inwestycję i wspólne rozwijanie biznesu w sposób bardziej wymierny niż do tej pory.

 Biorąc pod uwagę powyższe, prosimy o przedłożenie oferty dodatkowego rabatu w wysokości: 1,8 % na cały asortyment marki własnej sprzedany do JMP w styczniu i lutym 2016 r. Prosimy o jej przesłanie do 03.02.2016 do 13.00. 

Powyższe żądanie skomentował Waldemar Broś, prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich. W jego opinii, nie po raz pierwszy przedstawiciele sieci Biedronka JMP zachowują się w sposób nieprzyzwoity. - Jak można żądać dodatkowych upustów od spółdzielni mleczarskich na dostawę swoich produktów w tak trudnej sytuacji ekonomicznej w jakiej znalazła się cała branża. Sieć Biedronka chwali się ogromnym wzrostem sprzedaży i niemałymi zyskami to może podzieliłaby się z producentami a nie żądała dodatkowego haraczu – mówi prezes Broś. Przypomniał także, że już w kilka dni po zniesieniu kwot mlecznych w ubiegłym roku, Biedronka także zażądała dodatkowego obniżenia cen, uzasadniając to samym faktem zniesienia kwotowania.

Portalspożywczy.pl poprosił także sieć Biedronka o ustosunkowanie się to tego, ale otrzymaliśmy odpowiedź, że Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A. nie chce odnosić się do kwestii związanych z relacjami z partnerami handlowymi za pośrednictwem mediów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (29)

  • maciek 2016-03-23 12:23:08
    to juz wiemy z czego te podwyzki dla pracownikow. Dostawcy zaplaca :-)
  • Mono 2016-03-23 12:36:17
    To jest żałosne
  • dostawca 2016-03-23 12:53:56
    nie pierwszy i nie ostatni raz- a wszystko dlatego ,że POZWOLILIŚMY sobie wyhodowac takiego wrzoda . I najgorsze ,że już NIKT nie jest w stanie nic z tym zrobić Wrzód jest za duży...
  • Biedasklep 2016-03-23 13:58:24
    solidaryzuję się z wami i... i nie kupuję w Biedronce. Ogólnie ta sieć ma u mnie krechę za wyimaginowaną troskę o \"niskie ceny\" w wyniku których przez lata nie przyjmowali kart, gdzie konkurencja dawno je miała i przyjmowała z pocałowaniem ręki. Produkty polskich producentów kupię u konkurencji a owada omijam szerokim łukiem i omijać będę nadal.
  • ! 2016-03-23 14:09:17
    z mojej perspektywy jest to zrzutka na dumping cenowy, zwyczajnie część normalnych firm zaczyna odstawiać ich od koryta, bo wyżerają za dużo, żołądek się rozpycha i apetyt rośnie, więc szukają koryta u innych... a ja się pytam kto wyhodował i przez lata karmił takiego pasibrzucha??? DOSTAWCY i PRODUCENCI, a konkretniej Polacy, którzy w dodatku zgarnęli spore premie za \"wyniki\", a teraz drapią się po głowie, jak to odkręcić

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.1.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!