Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Biedronka chce podwoić liczbę sklepów

- Realne jest podwojenie obecnej liczby sklepów. Na to, ile ostatecznie zmieści się ich na rynku, wpływ będzie mieć wiele czynników, począwszy od kondycji i ruchów naszych konkurentów aż po ogólną sytuację gospodarczą - mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny firmy Jeronimo Martins Dystrybucja.

Biedronka chce podwoić liczbę sklepów

Autor: Puls Biznesu
Data: 12-02-2010, 11:17

Dziś sieć Biedronka działa już w 600 polskich miejscowościach i liczy 1,5 tys. sklepów - przypomina Puls Biznesu. 

Marek Feruga, prezes ITM Polska wierzy w rozwój dyskontów Biedronki. Jak mówi Pulsowi Biznesu, że jest jeszcze wiele miejscowości, gdzie Biedronki w ogóle nie ma lub gdzie ma tylko jeden sklep. - Na rynku handlowym, z powodu ekspansji Biedronki, nie powinno jednak zabraknąć miejsca dla rozwoju innych sieci (np. supermarketów czy sklepów delikatesowych) - mówi dziennikowi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

  • onarz 2010-02-13 16:13:08
    Kiedyś ktos rozliczy dygnitarzy wydających za lapowki pozwolenia na lokalizacje zlodziejskich firm typu Biedronka. Doi nas Jeronimo Martins wywozi zyski za granice a Polacy niech jedzą swinstwa sprzedawane w Biedronce. Jaki kraj taki sklep,,,stac biednych na biedronke..

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!