• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Biedronka chce walczyć o klienta i obniża stawki połączeń w sieci TuBiedronka

Obecny kryzys gospodarczy zmusza operatorów telekomunikacyjnych do coraz ostrzejszej konkurencji o klienta. Do wojny cenowej na rynku włączyła się sieć Biedronka, która postanowiła mocno przyciąć ceny połączeń.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-05-2009, 15:41

Od 11 maja TuBiedronka obniża cenę za połączenia do wszystkich operatorów (z wyjątkiem Play) do 25 groszy za minutę. Według przedstawicieli sieci handlowej będzie to najniższa regularna stawka na rynku.

Firma wprowadzi także wartości doładowań. Najniższe doładowanie, przedłużające ważność konta będzie teraz kosztowało tylko 3,75 zł.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Usługa operatora telefonii GSM jest w ofercie sieci sklepów Biedronka od początku bieżącego roku. Usługa została wprowadzona we współpracy z operatorem Polską Telefonią Cyfrową.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Była klientka 2009-07-28 09:51:07

    Biedronka tak bardzo dba o swojego klienta , ze dzisiaj w sklepie Biedronki w Krakowie, przy ul. Pachońskiego 8 kolejka do kasy sięgała do połowy sklepu, a kiedy poprosiłam kierowniczkę o otwarcie dodatkowej kasy (czynna była jedna) to dowiedziałam się że obecnie ważniejsze są mrożonki, które wkładane są do lodówki - no i z miłym uśmiechem Pani kierowniczka obróciła się na pięcie i poszła na zaplecze - Więc widać szczególną troskę o klienta w sieci sklepów Biedronka - z poważaniem -od dzisiaj była klientka

    Odpowiedz
  • klient 2010-09-03 09:06:56

    moje zdanie jest takie, że biedronka nie dba o klientów, ponieważ zdają sobie sprawę z tego, iż mają konkurencyjne ceny i klijenci mimo wszystko wracają do nich na zakupy, ale jeśli chodzi o pracowników czy kierownictwo to naprawdę poziom żenujący. zawsze brakuje im ludzi, żeby otworzyc kolejną kasę. mają ruch, mają klientów to powinni dba o to, ażeby bylo oni należycie obsłużeni, ale niestety tak się nie dzieje i kolejki sięgające połowy sklepu to już norma, a zdarzają się i dłuzsze!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!