Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Biedronka: Chcemy otworzyć 100 nowych sklepów

Plany na 2021 rok zakładają około 100 otwarć netto nowych placówek Biedronki, z czego 50% stanowić mają sklepy w mniejszym formacie, a 250-300 kolejnych zostanie zmodernizowanych do najwyższych standardów obowiązujących w ramach sieci z uwzględnieniem rozwiązań proekologicznych.

Biedronka: Chcemy otworzyć 100 nowych sklepów
Biedronka: W 2021 roku chcemy otworzyć 100 nowych sklepów, fot. Proxima Studio / Shutterstock.com

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 04-03-2021, 14:46

Biorąc pod uwagę osiągnięte przez Grupę Jeronimo Martins wyniki w 2020 roku, a także perspektywy na rok 2021, Zarząd Grupy rekomenduje wypłatę dywidendy na poziomie 0,288 EUR na akcję.

Biedronka w 2020 roku kontynuowała plan wieloletnich inwestycji w rozwój sieci, która na koniec roku obejmowała 3115 sklepów, przeznaczając na inwestycje w 2020 roku 302 mln EUR. Dzięki temu otwartych zostało 129 nowych sklepów, natomiast 267 zostało wyremontowanych. W ponad 1100 sklepach sieci działa również już aż 3750 kas samoobsługowych.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Sprostaliśmy trudnym okolicznościom, świadomi naszej biznesowej i społecznej roli oraz niezachwiani w naszej misji dostarczania klientom najwyższej jakości produktów w niskich cenach. Byliśmy tak blisko naszych klientów, pracowników i dostawców – zwłaszcza drobnych producentów dostarczających produkty pierwszej potrzeby – jak jeszcze nigdy wcześniej. W 2021 rok wchodzimy ze wzmocnionym przekonaniem, że należące do Grupy Jeronimo Martins sieci umieją szybko i skutecznie reagować na wyzwania związane z pandemią - mówi Pedro Soares Dos Santos, CEO Grupy Jeronimo Martins.

Zmieniające się dynamicznie warunki w 2020 roku były wyzwaniem dla całego zespołu, ale zaangażowanie pracowników pomogło osiągnąć Biedronce świetne wyniki pomimo zmiany nawyków konsumenckich związanych z pandemią oraz dalszego zacieśnienia zakazu handlu w niedziele. W efekcie tego ostatniego w 2020 roku było 6 dni handlowych mniej niż w 2019 roku.

W 2020 roku ponad 200 produktów od ok. 140 mniejszych lokalnych producentów weszło do oferty Biedronki, pomagając dostawcom w zachowaniu miejsc pracy i utrzymaniu biznesów. Działania te znalazły odzwierciedlenie w zaufaniu klientów. Na koniec roku Biedronka osiągnęła udziały w rynku na poziomie 25,7% i był to wzrost o 1,6 p. p. względem roku poprzedniego.

Kupuj, sprzedawaj lub wynajmuj lokale handlowo-usługowe na propertystock.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.183
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!