Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Biedronka chwali się ograniczeniem cukru, soli i tłuszczu w produktach własnej marki

  • Autor: oprac. AW
  • Data: 02-09-2022, 12:00
- Dzięki optymalizacji składu i wartości odżywczej produktów oferowanych klientom przez Biedronkę tylko w pierwszej połowie br. na polski rynek nie trafiły dodatkowe 154 tony cukru, 22 tony soli oraz 42 tony tłuszczu - informują przedstawiciele sieci.
Biedronka chwali się ograniczeniem cukru, soli i tłuszczu w produktach własnej marki
Biedronka chwali się ograniczeniem cukieru, soli i tłuszczu w diecie Polaków; fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nadwaga i otyłość Polaków 

Problem nadwagi i otyłości wśród Europejczyków, w tym Polaków, jest znaczący. Według najnowszego raportu Światowej Organizacji Zdrowia w krajach europejskich nadwaga i otyłość dotyka blisko 60 proc. osób dorosłych i prawie co 3. dziecko.

Biedronka: Reformulacje

Biedronka od 2014 roku poprawia skład i profil odżywczy produktów marki własnej. Sieć stawia na zmiany tych składników i w tych produktach, których konsumpcja może mieć największy wpływ na zdrowie polskiego konsumenta.

Dalsza część artykułu (83%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!