Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

EEC Trends - NA ŻYWO

20 STYCZNIA 2022  •  WARSZAWA
TRWA TRANSMISJA

Logistyka i infrastruktura wobec zmian w łańcuchach dostaw • Transport kolejowy

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI

Biedronka coraz śmielej wchodzi do galerii handlowych

Największa polska sieć sklepów dyskontowych, Biedronka, to jeden z głównych konkurentów operatorów spożywczych w centrach handlowych. Jednocześnie sieć analizuje kolejne otwarcia własnych placówek w obiektach wielkopowierzchniowych.
  • Property News
  • Autor: www.propertynews.pl
  • Data: 15-10-2015, 13:04
Biedronka coraz śmielej wchodzi do galerii handlowych
sklep sieci Biedronka

- Nie mamy nic przeciwko otwieraniu nowych placówek w centrach handlowych, o ile ma to uzasadnienie biznesowe - informują przedstawiciele właściciela Biedronki, firmy Jeronimo Martins. Pod koniec 2014 roku Biedronka posiadała 12 sklepów w centrach handlowych.

Jak dodają, kluczem do wyboru nowych lokalizacji jest przede wszystkim dostęp do dużej grupy klientów. - Decyzja o otwarciu nowego sklepu jest każdorazowo poprzedzona wnikliwymi analizami - uwzględniany jest m.in. potencjał rozwoju w danej lokalizacji oraz przede wszystkim zapotrzebowanie na sklepy naszej sieci wśród lokalnej społeczności. Przy planowaniu nowych inwestycji bierzemy pod uwagę również poszczególne elementy mapy handlowej - komentują.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Z roku na rok konkurencja dyskontów wokół centrów handlowych rośnie. Jak wynika z danych MarketSide, pod koniec 2014 roku Biedronka posiadała łącznie prawie 2600 placówek. Średnio w promieniu 3 km od centrum handlowego działa aż 11 dyskontów różnych operatorów.

Trendy pokazują, że konkurencja dyskontów z biegiem czasu będzie rosnąć. Tym bardziej, że duże miasta są wciąż atrakcyjne m.in. dla Biedronki. - Duże aglomeracje są jednym z ważnych elementów strategii rozwoju sieci sklepów Biedronka. Należy jednak pamiętać, że znalezienie odpowiednich miejsc na inwestycje jest w dużych miastach trudniejsze niż w mniejszych ośrodkach. Wynika to m.in. z mniejszej podaży odpowiednich nieruchomości w aglomeracjach - komentuje zespół Jeronimo Martins.

 

Czytaj więcej na www.propertynews.pl.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!