• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Biedronka: Dobór środków komunikacji zależy od celów strategicznych i trendów rynkowych

Nasza sieć posiadająca 2932 sklepy w ponad 1100 miejscowościach wykorzystuje wszelkie możliwe kanały komunikacji z klientami, od ekranów cyfrowych na sali sprzedaży, przez plakaty i system informacji dźwiękowej, po foldery i gazetki. Dobór środków komunikacji zależy od celów strategicznych, trendów rynkowych, na sezonowości oferty kończąc. Nie bez znaczenia jest też komunikowany segment produktów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Pluta, starszy menedżer ds. marketingu cyfrowego w sieci Biedronka.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2019, 15:19
Biedronka: Dobór środków komunikacji zależy od celów strategicznych i trendów rynkowych
fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Są takie grupy produktowe, które komunikujemy szeroko i ich obecność jest widoczna w kanałach takich jak telewizja, radio i OOH – zewnętrzne nośniki treści. To na przykład promocje dotyczące świeżych warzyw i owoców, nabiału czy środków czystości, czyli te skierowane do szerokiej grupy odbiorców. Od początku roku nasza sieć pojawiła się w 355 kreacjach radiowych i na 840 nośnikach zewnętrznych. Od lipca do sierpnia br. obecna była w 19 kampaniach telewizyjnych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Pluta, starszy menedżer ds. marketingu cyfrowego w sieci Biedronka.

- W inny sposób przekazujemy informacje o pieluchach dla niemowląt, karmie dla zwierząt czy produktach bez laktozy. Wtedy z takim komunikatem staramy się dotrzeć do klientów precyzyjnie dobierając grono odbiorców. Używamy więc takich kanałów, które są w stanie tę precyzję zapewnić: to kampanie display, media społecznościowe lub SMSy do bazy naszych klientów, którzy w przeszłości dokonywali zakupów z promowanej kategorii. Nasz profil facebookowy obserwuje blisko 400 tys. osób, a zasięg budowany jest również poprzez kampanie płatne. Nasz kanał na YouTube zasubskrybowało 222 tys. osób - tłumaczy przedstawiciel sieci.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!