Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Biedronka i Carrefour wyciskają w sklepach świeże soki

Biedronka i Carrefour testują w swoich sklepach samoobsługowe automaty do wyciskania soku z pomarańczy – dowiedział się serwis portalpozywczy.pl. Obie sieci wyprzedzają w ten sposób jednego z największych konkurentów, czyli Lidla, który informował ostatnio, że wprowadza na stałe, na półki swoich sklepów świeże soki w butelkach, tzw. soki NFC.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-08-2015, 13:41
Biedronka i Carrefour wyciskają w sklepach świeże soki
Samoobsługowy automat do wyciskania soku z pomarańczy w hipermarkecie Carrefour, fot. PTWP

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Samoobsługowe automaty do wyciskania soku z pomarańczy w sklepach Biedronki i Carrefour, to kolejny etap bitwy o świadomego klienta, dla którego ważne jest zdrowie i zbilansowana dieta. Automaty tego typu były dotychczas domeną restauracji, barów, czy lokali bistro. Moda na zdrowy tryb życia i ultra świeże produkty spowodowała, że świeży sok można samodzielnie wycisnąć w sklepie i zabrać do domu.

Sieci handlowe mają o co walczyć, bo nowa kategoria, która dopiero się tworzy daje szansę na znaczny wzrost sprzedaży. Według ekspertów firmy Euromonitor International rynek soków świeżych, tzw. soków NFC (not from concentrate) rośnie dynamicznie, choć jest to głównie efekt niskiej bazy. Jednak prognozy są bardzo optymistyczne. W 2014 roku wartość rynku soków NFC wyniósł ok. 92 mln zł, w 2015 r. urośnie on o prawie 8 proc. do 99 mln zł, a w 2016 r. przekroczy wartość 100 mln zł (wzrost o 7 proc. do 106 mln zł. Wielkość tej kategorii wyniosła w 2014 r. ok. 9,2 mln litrów, ale już w 2015 r. wzrośnie o 7,4 proc. do 9,8 mln litrów, a w 2016 r. - o 6,8 proc. do 10,5 mln litrów.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • RSD 2015-08-18 09:02:21

    Ciekawe jak z myciem tych urządzeń. Z drugiej strony dobrze, że wreszcie polscy konsumenci \"przejrzeli na oczy\" w kwestii soków z koncentratów.

    Odpowiedz
  • am 2015-08-18 09:07:04

    z pracowników też, zwłaszcza bidulec....a jakie plany w stosunku do zaległości płatniczych wobec byłych pracowników????

    Odpowiedz
  • Bolo-Lolo 2015-08-18 09:12:38

    Huraaa!

    Odpowiedz
  • tom 2015-08-18 13:39:25

    Ciekawe co na to SANEPID? Ta forma sprzedaży jest wybitnie narażona na niestrawności żołądkowe. Kto ponosi odpowiedzialność w przypadku ostrego zatrucia?

    Odpowiedz
  • dzizas 2015-08-21 08:25:33

    te wyciskarki to jedno wielkie nieporozumienie, oprócz soku każdy dostaje cały syf, który jest wyciśnięty ze skórki pomarańczy. Nie przypuszczam że w jakimkolwiek sklepie pomarańcze będą myte przed wyciśnięciem... Innym nasuwającym się pytaniem jest utrzymanie automatu w należytej czystości?

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!