Biedronka i Lidl prześcigają się z ofertą na "tłusty czwartek"
Jak co roku sieci handlowe przygotowują się do "tłustego czwartku", który w tym roku wypada 28 lutego - m.in. Biedronka zachęca do pączków bez dodatku sztucznych aromatów i barwników i bez oleju palmowego, a Lidl do oferty pączków tradycyjnych oraz do nowych smaków.

Cukiernia Lidla zaprasza m.in. na pączka z nadzieniem różanym i skórką pomarańczową (1,49 zł/80 g/1 szt.) lub pączka z nadzieniem wieloowocowym (0,38 zł/65 g/1 szt. – cena obowiązuje 28.02 przy zakupie 12 szt.). Cukiernia poleca także minipączki serowe (6,99 zł/200 g/ 1 opak.) oraz lukrowane gniazdka (1,79 zł/80 g/1 szt.).
Lidl przygotował też nowości, w tym np. pączek o smaku mlecznym lub o smaku słonego karmelu (1,79 zł/75 g/1 szt.), donut z piankami marshmallow lub brownie (1,49 zł/54 g/56 g/1 szt.), donut karmelowy (1,79 zł/69 g/1 szt.) oraz donut pinky lub czekoladowy z posypką (1,49 zł/53 g/1 szt.).
Biedronka w tegorocznej ofercie ma 16 rodzajów „tłustoczwartkowych” produktów: od pączków po donuty z confetti. Największym wzięciem jak zawsze cieszą się pączki, zwłaszcza marki własnej Słodka Kraina i Cukiernia.
– Co roku nasze pączki, faworki i donuty cieszą podniebienia milionów klientów. W Tłusty Czwartek w 2018 r. sprzedaliśmy blisko 12 mln pączków – mówi Adam Lalewicz, specjalista ds. rozwoju jakości i kontroli marki własnej w Biedronce.
Pączki Słodka Kraina dostępne są w wersjach: z marmoladą wieloowocową i lukrem oraz z marmoladą wieloowocową i pudrem dekoracyjnym, natomiast pączki marki Cukiernia - z nadzieniem wiśniowym, dekorowane płatkami migdałowymi (90g w cenie 1,99 zł/szt.). Wszystkie wyróżniają się wysoką zawartością owoców i marmolady w nadzieniu.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.