Biedronka i producenci ryb łososiowatych ruszają z kampanią
- Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
- Data: 15-11-2018, 15:15

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W Unii Europejskiej średnie roczne spożycie ryb wynosi 23,1 kg na osobę, a w Polsce to tylko 12,5 kg na osobę. Dlatego Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych oraz sieć Biedronka postanowili zachęcić Polaków do częstszej ich konsumpcji – zwłaszcza pochodzących z czystych wód naszych stawów zdrowych i smacznych pstrągów.
- Pstrąg hodowlany pochodzący od polskich dostawców to jeden z niewielu gatunków ryb, który może być dostępny dla klientów przez cały rok w bardzo wysokiej jakości. Dodatkową wartością jest to, że ryby z akwakultury znajdującej się w pobliżu naszego miejsca zamieszkania zawsze będą najświeższe, a ich smak i jakość zbliżone do pstrągów żyjących w naturze. Właśnie takie świeże pstrągi codziennie pod ręką mają klienci sklepów Biedronka – mówi Łukasz Łamejko, menadżer ds. kontroli jakości produktów świeżych Jeronimo Martins Polska S.A.
komentarze (1)
Łukasz, Super Kampania!
Odpowiedz