Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Biedronka: Klienci chętniej korzystają z lokalizacji blisko domu

W marcu mija rok pandemii w Polsce. Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w sieci Biedronka mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, że dla Biedronki był to czas wielkiej mobilizacji i intensywnych działań w celu zapewnienia klientom stałego dostępu do produktów pierwszej potrzeby.

Biedronka: Klienci chętniej korzystają z lokalizacji blisko domu
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w sieci Biedronka, fot. materiały prasowe

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 16-03-2021, 10:12

- Świadomi roli jaką pełnimy, stanęliśmy na wysokości.  Mimo wyjątkowej sytuacji Biedronka realizowała swoją misję bycia blisko klientów. Udało nam się sprostać tym trudnym okolicznościom przede wszystkim dzięki zaangażowaniu naszych pracowników. To oni dbali, by nasz skutecznie działający łańcuch dostaw nieprzerwanie dostarczał produkty do naszych sklepów, a także by klienci mieli zapewnioną pełną dostępność podstawowych produktów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w sieci Biedronka.

Dodaje, że Biedronka błyskawicznie odpowiedziała na dynamicznie zmieniająca się sytuację w kraju i na świecie.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Uruchomione zostały programy, takie jak „Czas na wspieranie małych producentów” oraz „Czas na pomaganie seniorom 65+”, pozwoliły dotrzeć do tych grup społecznych, które potrzebowały wsparcia w największym stopniu. Do programu „Czas na wspieranie małych producentów” zgłosiło się ponad 500 lokalnych firm, a 20 tysięcy osób stało się częścią programu „Czas na pomaganie seniorom 65+”. W marcu 2020 r. do życia powołana została Fundacja Biedronki, której celem jest m.in. przeciwdziałanie ubóstwu, niedożywieniu, samotności i wykluczeniu społecznemu osób starszych - opowiada.

- Zauważyliśmy, że klienci zmienili swoje przyzwyczajenia zakupowe, chętniej korzystają z lokalizacji blisko domu. Na popularności zyskały również zakupy przez Internet. W odpowiedzi na tę potrzebę już w kwietniu zeszłego roku nawiązaliśmy współpracę z Glovo i  udostępniliśmy naszym klientom wygodne i bezpieczne zakupy wersji online i mobilnej. Obecnie jesteśmy dostępni online już w 31 miastach od największych aglomeracji po mniejsze miasta - tłumaczy.

- W 2021 rok wchodzimy ze wzmocnionym przekonaniem, że umiemy szybko i skutecznie reagować na trudności związane z pandemii - podsumowuje Arkadiusz Mierzwa.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Arkadiusz Mierzwa RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    pandemia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.129.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!