• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Biedronka liczy na 7 proc. wzrostu sprzedaży w 2012 r.

Jeronimo Martins Polska liczy na 7-procentowy wzrost sprzedaży sieci Biedronka w sklepach porównywalnych (like for like) z I półrocza br. w całym 2012 roku.
  • Autor: ISB
  • Data: 06-09-2012, 18:16
Biedronka liczy na 7 proc. wzrostu sprzedaży w 2012 r.
W Polsce działa obecnie prawie 2 tys. sklepów sieci Biedronka, fot. iszubin.pl

"Informacje o spowolnieniu gospodarczym, które do nas dochodzą, z pewnym opóźnieniem potwierdzają się w naszych wynikach. I tak np. dopiero dziś odczuwamy to, co słyszeliśmy na początku roku. Dlatego spodziewam się, że uda się utrzymać 7-proc. dynamikę przychodów zanotowaną w I półr. w całym 2012 roku" - powiedział Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci.

Według niego, spółka nie obawia się znaczącego spadku sprzedaży także w kolejnych okresach. Swój optymizm buduje na przywiązaniu klientów do marki oraz stale rosnącej sieci sprzedaży.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Spółka zamierza także kontynuować budowę sieci drogerii Hebe. Dotychczas w tym roku otwarto ich 17, a do końca roku ma powstać kolejnych 12. Mimo dużych wątpliwości na pierwotnym etapie projektu, rozwijana będzie także siec aptek.

"Zauważyliśmy, że apteki bardzo dobrze działają przy drogeriach, a nieco gorzej przy dyskontach. Dlatego dalszy rozwój tej sieci będzie powiązany z drogeriami Hebe" - powiedział Suchański.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • morderca biedronek 2012-09-06 18:26:10

    ale fajnie - super znów padnie kilkaset sklepów , dobrze bo polskie !!!!! hańba.....

    Odpowiedz
  • estymacja zysków 2012-09-06 21:02:51

    Per sklep czy cała sieć ?

    Odpowiedz
  • nie naiwny 2012-09-07 07:04:49

    Witajcie w Biedrolandzie !!!! i szykujcie portfele...

    Odpowiedz
  • Kewlys 2012-09-07 10:09:06

    Gdyby zbadać wiedzę polskich klientów na temat pochodzenia sieci, okazałoby się iż co najmniej 1/3 sklasyfikowałaby Biedronkę jako polską sięć. Jest tyle organizacji rządowych, poza rządowych wyspecjalizowanych w badaniach opiniotwórczych, które nie promują polskiego handlu, Producentów, rodzimych sieci handlowych, nie kreują żadnego przekazu dla Polaków, którzy mogliby się utożsamiać z markami rodzimymi. Nie dziwmy się, że klienci nie mają podstawowej wiedzy, lojalności, kultury zakupowej a kierują się przekazem z reklam telewizyjnych. Cena jest ważna ale ważniejszą kwestią jest budowanie świadomości polskich rodzin i pokazywanie im alternatyw rodzimego handlu. Jeżeli swego czasu p. Kaczyński twierdził, że Biedronka to polska sieć a p. Tusk ripostuje, że nawet jego znajomi robią zakupy w tej sieci, to nie dziwota, jaki jest poziom klientów, skoro politycy zrobili darmową kryptoreklamę dla Jeromimo Martins. Żenada.

    Odpowiedz
  • qwerty 2012-09-07 10:47:11

    A dlaczego macie pretensje do właściciela sieci Biedronka? Dlaczego nikt z polskich przedsiębiorców nie utworzył takiej sieci? Może zabrako umiejętności? Kasy to kilku ludzi z handlu ma wystarczająco na uruchomienie takiego biznesu. A dlaczego nie ma polskiego handlu? Bo się wygryzają a nie współpracują. Donosy, później kontrole ze wszystkich możliwych urzędów i nie czasu na prowadzenie działalności. Większość kasę pompuje w budowę pałaców, drogie samochody, wycieczki a nie w naukę, studia, MBA. To przyszedł ktoś i zrobił swoje. Zresztą jakie to ma znaczenie czyje to jest, aby podatki płacił normalnie.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!