Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Biedronka, Lidl i Netto napędzają sprzedaż dzięki Black Week

Jak co roku Black Week jest dobrą okazją dla sklepów na zwiększenie sprzedaży. Placówki handlowe kuszą więc klientów promocjami, rabatami czy darmowymi dowozami zakupów. W tym roku jest to szczególnie ważny czas dla sieci handlowych, które zmagają się z wyzwaniami pandemii koronawirusa, takimi jak m.in. obowiązek ograniczenia liczby klientów czy dodatkowe koszty związane z przestrzeganiem reżimu sanitarnego. Co przygotowały dla klientów Biedronka, Lidl Polska i Netto Polska?

Biedronka, Lidl i Netto napędzają sprzedaż dzięki Black Week
Biedronka Lidl i Netto napędzają sprzedaż dzięki Black Week. Kolaż zdjęć z shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 23-11-2020, 10:36

Biedronka: Tydzień darmowych dostaw zakupów przez Glovo

Od poniedziałku 23 listopada do niedzieli 29 listopada włącznie klienci Biedronki korzystający z oferty zakupów online przez aplikację Glovo zyskają możliwość otrzymania darmowej dostawy. Każde e-zakupy warte powyżej 99 zł kurier przywiezie im szybko i sprawnie pod drzwi nie pobierając żadnej opłaty. Oferta obowiązuje w 27 miastach, gdzie Biedronka współpracuje z Glovo.

Każdy klient sieci dokonujący zakupów przy użyciu wygodnej i bezpiecznej aplikacji Glovo nie tylko zyska na komforcie i bezpieczeństwie, tak ważnym w tym trudnym czasie, ale także odniesie korzyść finansową, ponieważ będzie mógł liczyć na darmową dostawę produktów z Biedronki. Jedyny warunek, który musi spełnić, to napełnienie wirtualnego koszyka produktami wartymi ogółem powyżej 99 zł. Dotąd, aby dostawa była darmowa, konieczne było wydanie na produkty z Biedronki minimum 199 zł.
 
- Dzięki tej niecodziennej ofercie chcemy podkreślić, że nasi klienci są przez nas traktowani szczególnie, zawsze kiedy to możliwe. Zakupy online mogą być alternatywą szczególnie dla osób, które powinny unikać odwiedzania sklepów - mówi Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny sieci Biedronka.

E-zakupów w sklepie internetowym Biedronki można dokonywać przez 7 dni w tygodniu: również w niedziele niehandlowe i w godzinach dla seniorów (poniedziałek – piątek godz. 10-12). Nie ma limitów wagowych dostawy. Zamówienia można składać w godzinach 10-22.30; w wybranych miastach od 8:00.

Najpopularniejszymi produktami kupowanymi przy użyciu aplikacji Glovo są: świeży filet z piersi kurczaka, świeży łosoś, pomidory malinowe oraz banany. Biedronka oferuje także produkty mrożone, zapewniając ciągłość chłodzenia od chwili skompletowania zamówienia do momentu realizacji dostawy. Najwięcej zamówień jest składanych w godzinach 10-14. Czas dostawy z zasady nie przekracza godziny.

Biedronka współpracuje z Glovo w 27 największych polskich miastach. Świeże produkty w codziennie niskich cenach, takich samych jak w sklepach stacjonarnych kupimy w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Olsztynie, Bydgoszczy, Toruniu, Płocku, Lublinie, Białymstoku, Gliwicach, Chorzowie, Sosnowcu, Zielonej Górze, Rzeszowie, Bielsku-Białej, Tychach, Bytomiu, Częstochowie, Włocławku i Grudziądzu.

Lidl: Odzież, AGD i narzędzia do 80 proc. taniej

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Black Week RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    pandemia RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.242.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!