Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Biedronka, Lidl i Tesco najczęściej wymieniane w mediach w III kw.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-10-2015, 11:25
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował publikacje na temat poszczególnych sieci handlowych w III kwartale 2015 roku. W prasie, internecie, social mediach oraz radiu i telewizji na temat sieci handlowych ukazało się ponad 227 tysięcy wzmianek, o łącznej wartości AVE ponad 290 mln złotych.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

IMM przeanalizował też m.in. to, co internauci kupowali przed wakacyjnymi wyjazdami i czy znaleźli przystępną ofertę szkolnych akcesoriów.

W III kwartale najczęściej obecne w mediach były: Biedronka, Lidl oraz Tesco. Ta  trójka łącznie wygenerowała 70 proc. wartości ekwiwalentu reklamowego pierwszej dziesiątki najpopularniejszych w mediach sieci handlowych. Największą wartość AVE miały materiały prasowe, w dalszej kolejności wzmianki na portalach internetowych.

Dalsza część artykułu (83%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!