Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Biedronka ma 24% udziałów wartościowych w rynku

  • Autor: oprac. OW
  • Data: 22-07-2022, 09:20
Według Euromonitor International, Jeronimo Martins Polska SA pozostaje liderem polskiego rynku spożywczego, generując 24% udziałów wartościowych w 2021 roku - informuje Marija Milasevic, Senior Consultant w Euromonitor International.
Biedronka ma 24% udziałów wartościowych w rynku
Biedronka z 24% udziałami wartościowymi w rynku, fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Polsce kupują to, na co ich stać

- Ostatni wzrost inflacji spowodowany wojną na Ukrainie, problemy z łańcuchami dostaw, rosnące ceny i osłabienie tempa ożywienia gospodarczego w wyniku COVID-19 sprawiły, że konsumenci zaczęli zwracać większą uwagę na stosunek jakości produktu do ceny. W efekcie konsumenci w Polsce jeszcze uważniej starają się zarządzać swoimi wydatkami, niekoniecznie kupując taniej, ale raczej kupując to, na co ich stać.  Wśród firm widać zwiększone starania, by zapewnić dobre jakościowo produkty przy zachowaniu przystępności cenowej oraz dostosowaniu oferty do głównych priorytetów konsumentów, takich jak wygoda, personalizacja produktów i prostota - podaje Marija Milasevic, Senior Consultant w Euromonitor International.

- Według Euromonitor International, Biedronka (Jeronimo Martins Polska SA) pozostaje niekwestionowanym liderem polskiego rynku spożywczego, generując 24% udziałów wartościowych w 2021 roku, podczas gdy drugi gracz Lidl generuje jedynie 10% sprzedaży wartościowej. Firma konsekwentnie realizuje swój plan rozwoju oraz skutecznie odpowiada na trendy konsumenckie. Jeronimo Martins inwestuje w działania związane z rozwojem zrównoważonym w całej swojej sieci. Na przykład, 89% produktów spożywczych dostępnych w sieci pochodzi od lokalnych dostawców, co jest ważne zarówno dla lokalnego biznesu, jak i społeczeństwa - dodaje. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!