Sieć nie definiuje planów ekspansji poprzez założenia dotyczące wielkości placówek.
- W każdej lokalizacji uzależnia wielkość sklepu od obiektywnych warunków dla inwestycji, dlatego to głównie w większych miastach sklepy Biedronka mogą być często mniejsze niż w pozostałych miejscowościach. W związku z powyższym naszą sieć cechuje wysoka różnorodność w zakresie powierzchni sklepów. W portfolio mamy placówki o różnej wielkości – najmniejsze mają powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 250 mkw. (obecnie kilkanaście sklepów o powierzchni sali sprzedaży do 250 mkw., zlokalizowanych m.in. w Warszawie, Poznaniu czy Bełchatowie), największe natomiast ponad 1000 mkw. (przykładowo znajdujące się w Zamościu, Pile czy Luboniu) - informuje serwis dlahandlu.pl biuro prasowe sieci.
Więcej na www.dlahandlu.pl.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (2)
i dojenie Polaków i Polskich firm... nie wstyd wam tak wykańczać krajowy rynek detaliczny? ja nie mógłbym patrzeć w lustro na swoje odbicie wiedząc ilu ludzi pozbawiam pracy swoimi działaniami
OdpowiedzAle brednie
Odpowiedz