Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Biedronka nie zwalnia marketingowego tempa. Atakuje kolejną promocją

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 06-03-2013, 16:19
Nie milkną jeszcze komentarze po wykorzystaniu wizerunku aktora Daniela Olbrychskiego w kampanii sklepów Biedronka "My Polacy tak mamy...", a sieć startuje już z kolejną odsłoną promocji.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nowa kampania pod hasłem „Sommelier poleca" wykorzystuje wizreunek Tomasza Kołeckiego - Majewicz, wielokrotnego Mistrza Polski Sommelierów, który rekomenduje wina w myśl zasady, że „dobre wino nie musi być drogie". W pierwszej połowie marca sommelier poleca portugalskie wina Regia Colheita.

Rekomendowane w kampanii wina będą wyeksponowane na najwyższych półkach i oznaczone specjalnymi zawieszkami. O aktualnie polecanych przez eksperta winach informować będą także plakaty rozwieszone w sklepach Biedronka.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!