• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Biedronka nie zwalnia tempa inwestycji

150 nowych sklepów i inwestycje do 250 mln euro to plan największej firmy handlowej w Polsce - pisze Rzeczpospolita.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 17-01-2009, 09:21

- Takie są plany, one zostaną zrealizowane, o ile nie pojawią się żadne nagłe okoliczności. Kontynuujemy rozwój w Polsce - mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela Biedronki. Firma podała wczoraj, że jej przychody w 2008 r. wzrosły o 37,2 proc., do 12,3 mld zł. Potwierdziły się informacje „Rz" o wejściu firmy na rynek telekomunikacyjny.

Właśnie rusza kampania usługi tuBiedronka przygotowanej we współpracy z PTC (Era). Pod nazwą tuBiedronka będą sprzedawane startery (za 7,99 zł) oraz telefony komórkowe. Koszt minuty połączenia wyniesie 33 grosze, tylko do sieci Play klienci zapłacą 68 groszy.

Sieć na koniec ub.r. miała 1359 sklepów i zatrudniała ponad 27 tys. osób. W tym roku planuje otwarcie 150 sklepów, a łączne inwestycje mają wynieść 250 mln euro (2/3 budżetu Jeronimo Martins).

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • dyskonter 2009-01-17 17:57:39

    Większość osób z branży wie, że dostawcy faworyzują dyskonty, daleko nie trzeba szukać, specjalne gramatury produktów znanych marek w Biedronce to nie przypadek: Coca Cola 1,75L, Frito Lays (chipsy lays), Bonduelle dodatkowo posunął się do tego, że na swoim markowym opakowaniu umieścił „stonkę”. Jak to się ma do cenników 100 stosowanych na rynku detalicznym wobec pozostałych odbiorców na produkty z listy dystrybucyjnej? Już nie wspomnę co robią inni: Kamis dał Biedronce najlepsze warunki na rynku, dodatkowo zdjął gacie robiąc markę własną przypraw (dziwny zbieg adresu firmy Twoje Przyprawy z adresem firmy Kamis??). Takich przykładów można mnożyć, w Lidlu jest podobnie. Dostawcy tłumaczą się niskimi marżami dyskontów, ale wyniki finansowe dyskonterów mówią co innego. Tesco idzie na wojnę, dostawców wprost nazwali „prostytutkami”. Życzę powodzenia firmą które stosują taką politykę na rozmowach odnośnie wprowadzania nowego asortymentu. Kilku już usłyszało żeby swoje produkty z gamy „premium” zaoferowało dyskontom. Ciekaw jestem z jakim powodzeniem będą się tam sprzedawały np. dania gotowe HJ Hainz pod marką „Pudliszki” po 7,00zł na półce jeżeli HJ Hainz robi Biedronce markę własną za 2,98zł na półce. Oczywiście, gdyby jednak miał wprowadzić te dania gotowe to zdjąłby gacie do kostek i w biedzie te danie kosztowałyby 4,00zł

    Odpowiedz
  • dyskonter 2009-01-17 18:13:04

    Ciekawe, czy Ci wszyscy nieświadomi klienci dyskontów, głównie starsze osoby zdają sobie sprawę, że pieniądze z ich portfela poprzez dyskonty zasilają gospodarkę Niemiec i Portugalii, a właściciele pławią się w luksusach. Po zakupach w dyskoncie taka babcia daje wykład wnuczkowi jaki to ma być grzeczny, chodzić do kościoła i wpaja mu wartości anty-unijne ii patriotyzm... popijając w trakcie rozmowy herbatę z logo dyskontu : D

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!