• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Biedronka nr 2000 zostanie otwarta w Łodzi

Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl na początku października w Łodzi ruszy 2000. sklep sieci Biedronka w Polsce. Firma Jeronimo Martins Polska ma obecnie w naszym kraju ponad 1970 sklepów w ponad 800 lokalizacjach.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-09-2012, 22:18
Biedronka nr 2000 zostanie otwarta w Łodzi
Sklep sieci Biedronka

Przypomnijmy, że jak informował www.portalspozywczy.pl, 28 listopada 2011 r. portugalski operator przekroczył barierę 1800 sklepów, otwierając Biedronkę w Strzelinie. Liczba 1900 sklepów została przełamana po otwarciu na początku marca br. placówki w Gdyni.

Według wcześniejszych założeń spółka Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki chce otworzyć w 2012 r. ok. 250 nowych sklepów i dwa centra dystrybucyjne w Sieradzu i Rudzie Śląskiej. Nakłady inwestycyjne w tym roku mają wynieść ok. 2 mld zł. W 2011 roku spółka wydała na inwestycje ok. 1,3 mld zł.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W 2011 roku przychody sieci Biedronka wzrosły o ponad 24,2 proc. rdr do prawie 23,8 mld zł. Sprzedaż porównywalna (LFL) wzrosła o 13,4 proc.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • w. 2012-09-04 23:26:29

    Ile jeszcze tego syfu powstanie ??

    Odpowiedz
  • Jakub 2012-09-05 06:56:37

    Jeśli jest na to zapotrzebowanie to dużo. Pamiętajmy, że idą trudne czasy i ludzie będa liczyć każdy grosz. To jest wolny rynek, ten kto się nie potrafi dostować, wypada. W krajach rozwniętych, typu Szwajcaria czy Niemcy, dyskonty dominują w handlu, a przecież to kraje 3-4 razy bogatsze. W Polsce to czego brakuje, to sklepów specjalistycznych podobnych do warzywniaków lub sklepów mięsnych. Nie spotkałem się do dzisiaj ze sklepem z serami czy chipsami lub napojami, a szkoda, bo myślę, że takie sklepy na pewno by prosperowały. Małe sklepy mające ograniczony wybór nie mają szans z dyskontami, to małe sklepy muszą się dostosować, np. asortymentem.

    Odpowiedz
  • Hui Wam Woko 2012-09-05 07:04:07

    Pięknie Jakubie piszesz. Sklepy specjalistyczne, zapotrzebowanie na dyskonty itp, itd... Jedna mała ale cenna uwaga. W dyskoncie typu B,L czy N funkcjonuje tylko garstka producentów. Reszta z każdym nowym sklepem traci rynek. Następnie Ci ograniczają zatrudnienie, kupują mniej aut, serwisanci nie mają co naprawiać, nie ma handlowców, marketingu, tnie się pieniądze na akcje marketingowe, więc agencje też nie zarabiają. I co? Będzie BEZROBOCIE i niewielu będzie stać na zakupy nawet w dyskoncie. A wtedy te gnoje zwiną się stąd pozostawiając popiół na spalonej ziemi. Ale może to dobrze. Niektórzy mówią, że do rozpędzenia gospodarki potrzeba wojny. To będzie , może mniej krwawa ale więcej nauczy nas Polaków...

    Odpowiedz
  • Marcin 2012-09-05 08:13:33

    Dramat po prostu dramat odbywa się na naszych oczach. Dziwię się naszym rodakom że nie widzą, że są tak zaślepieni że ceny w Biedrze już nie są takie atrakcyjne. Jeżeli widzę zapakowaną zwykłą szynkę która wychodzi mnie 30 parę złotych za kilogram i ta szynka jest jak wszystkie inne niczym się nie wyróżniająca to po co to kupować. Wolę iść do normalnego sklepu i kupić taką samą za 20 parę złotych. A nasz rząd też tego nie powstrzyma bo sam chyba w tym macza palce.

    Odpowiedz
  • hrabia Ponimirski 2012-09-05 08:29:07

    Narodzie!!! porugal się do nas nie wedrze - NIE kupuj w biedrze !!!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!