Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Biedronka ogranicza promocje, inwestuje w asortyment i dopasowanie oferty

Władze firmy Jeronimo Martins, do której należy sieć sklepów Biedronka poinformowały inwestorów podczas konferencji BESI nt. wpływu poszerzenia asortymentu w sklepach sieci na wyniki spółki, a także tego jak na przyszłość firmy może wpłynąć sytuacja gospodarczo polityczna w Polsce - pisze dlahandlu.pl.

Biedronka ogranicza promocje, inwestuje w asortyment i dopasowanie oferty
Sklep sieci Biedronka, fot. Biedronka
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 22-06-2015, 14:19

Władze Jeronimo Martins wyjaśniły, że asortyment w sklepach Biedronka został poszerzony o 35 proc. w porównaniu ze stanem z jesieni ubiegłego roku. Firma skupia się głównie na właściwym dopasowaniu oferty do lokalizacji i optymalizacji wyglądu i wyposażenia sklepów. Aktywność promocyjna pozostaje wysoka, ale została ograniczona z dwóch razy tygodniowo do jednego razu w tygodniu i skupia się głównie na żywności oraz asortymencie stałym. Według przedstawieceli Jeronimo Martins kampanie tematyczne odegrały ważną rolę w poprawie postrzegania oferty Biedronki wśród konsumentów odnośnie jakości i wyboru produktów. Zmniejszyła się różnica pomiędzy wynikami sklepów miejskich oraz tych na terenach wiejskich, ze względu na to, że rotacja nowego asortymentu w sklepach miejskich była lepsza a sprzedaż wyższa na skutek wprowadzenia akceptacji kart płatniczych. Jeronimo Martins dostrzega pozytywną reakcję ze strony konsumentów na ofertę sklepów, co znajduje odzwierciedlenie w większym zróżnicowaniu koszyka zakupowego niż w I kw. Obroty Biedronki pozostają stabilne pomimo utrzymującej się deflacji. 

 

Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jeronimo Martins RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    oferta Bierdonki RSS ALERT    /    asortyment Biedronki RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • konsument 2015-06-23 11:04:21
    Postrzeganie poprawiają, natomiast co do jakości mam wątpliwość. Ich produkty marki własnej, których jest pewnie z 70% w ofercie to po prostu szajs.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.11.9
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!