Biedronka: Oszczędzamy na półkach i regałach
- Autor: www.dlahandlu.pl / portalspozywczy.pl
- Data: 23-04-2017, 13:30

Katarzyna Scheer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Biedronce, powiedziała portugalskiemu dziennikowi Dinheiro Vivo, że jednym z przewag konkurencyjnych firmy jest bliskość, która jest szczególnie ważna dla polskich konsumentów, zwłaszcza w przypadku żywności.
Ponadto Biedronka szczyci się niskimi cenami, które osiąga dzięki ograniczaniu kosztów.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Wprowadziliśmy wiele oszczędności. Na przykład nie używamy wielu półek ani ekspozytorów. Wybrane produkty pozostają w pudełkach - mówiła Katarzyna Scheer.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Biedronka będzie działać jako placówka medyczna?
-
Spór o otwarcie Biedronek w niedziele. Pracownicy i tak od ponad 2 lat pracują tego dnia
-
Pracownicy Biedronki mają dość: żądają 500 zł podwyżki "na rękę"
-
"Dziecięce biblioteki" Biedronki. PIP skontrolowała ponad 250 sklepów
-
Biblioteka Biedronka nieczynna. Sieć nie zdecydowała się na otwarcie sklepów w niedzielę niehandlową
-
Biedronka otwarta w niedziele. To już pewne! Placówki medyczne jednak za drogie?
-
Pracownicy w kurotach na lekach uspokajających. Sklepy oblężone przez klientów
-
Słodkie zamieszanie: Skoro w Polsce cukru nie brakuje, dlaczego nie ma go w sklepach?
-
Biedronka szykuje sklep internetowy! Co będzie można kupić w Biedronka Home?
-
Nestle podniosło ceny, a sprzedaż i tak rośnie. Co to mówi o rynku?
- Prezes SPP: Chleb jest najbardziej podstawowym produktem (wywiad)
- Lista firm z branży piekarniczo-cukierniczej
komentarze (7)
bełkot... największe oszczędności sa z szantażowania dostawców
OdpowiedzTo się nazywa w języku PR przewaga negocjacyjna
OdpowiedzTo już nie na pracownikach ????
OdpowiedzBieda jest mistrzem jeśli nie Europy to Polski w wartości sprzedaży z 1 mkw. Jest tom oczywiście i kosztem klientów i kosztem pracowników . Ma najniższe ceny słodyczy ( cukierków ) ze wszystkich sieci . Ostatnio mało mnie nie trafiło jak pudełka ze słodyczami były co dzień w innym miejscu . Dodatkowo te pudełka uniemożliwiają przejazd wózkiem .Ucierpi na tym również Biedronka bo wolę pojechać 12 km dalej do tzw dużej Biedronki gdzie komfort klienta z racji dużej powierzchni jest większy i równocześnie jest większy asortyment . Szczytem wykorzystania czasu pracownika jest utajnienie telefonów do Biedronki . Nie będę się rozpisywał ale również polskie sieci zaczynają stosować to samo . Dla miejsca zamieszkania inna gazetka.
OdpowiedzPod względem wydajności to muszą się jeszcze dużo uczyć od niemieckiego Lidla. Ale to Portugalczycy - ledwo co wyszli z buszu, co oni wiedzą o zarządzaniu?
Odpowiedz