Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Biedronka: Oszczędzamy na półkach i regałach

  • Autor: www.dlahandlu.pl / portalspozywczy.pl
  • Data: 23-04-2017, 13:30
Mimo, że Biedronka operuje w Polsce na bardzo konkurencyjnym rynku, to jednak udaje jej się osiągnąć świetne wyniki finansowe. Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Biedronce, powiedziała portugalskiemu dziennikowi Dinheiro Vivo, że firma osiąga dobre wyniki m.in. dzięki oszczędnościom na półkach i regałach.
Biedronka: Oszczędzamy na półkach i regałach
Jeden ze sklepów Biedronka. Fot. Biedronka

Katarzyna Scheer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Biedronce, powiedziała portugalskiemu dziennikowi Dinheiro Vivo, że jednym z przewag konkurencyjnych firmy jest bliskość, która jest szczególnie ważna dla polskich konsumentów, zwłaszcza w przypadku żywności.

Ponadto Biedronka szczyci się niskimi cenami, które osiąga dzięki ograniczaniu kosztów.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Wprowadziliśmy wiele oszczędności. Na przykład nie używamy wielu półek ani ekspozytorów. Wybrane produkty pozostają w pudełkach - mówiła Katarzyna Scheer.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ..I.. 2017-04-22 11:49:48

    bełkot... największe oszczędności sa z szantażowania dostawców

    Odpowiedz
  • upadły dostawca 2017-04-22 18:19:01

    To się nazywa w języku PR przewaga negocjacyjna

    Odpowiedz
  • adam 2017-04-22 19:18:21

    To już nie na pracownikach ????

    Odpowiedz
  • Antoni 2017-04-23 20:58:15

    Bieda jest mistrzem jeśli nie Europy to Polski w wartości sprzedaży z 1 mkw. Jest tom oczywiście i kosztem klientów i kosztem pracowników . Ma najniższe ceny słodyczy ( cukierków ) ze wszystkich sieci . Ostatnio mało mnie nie trafiło jak pudełka ze słodyczami były co dzień w innym miejscu . Dodatkowo te pudełka uniemożliwiają przejazd wózkiem .Ucierpi na tym również Biedronka bo wolę pojechać 12 km dalej do tzw dużej Biedronki gdzie komfort klienta z racji dużej powierzchni jest większy i równocześnie jest większy asortyment . Szczytem wykorzystania czasu pracownika jest utajnienie telefonów do Biedronki . Nie będę się rozpisywał ale również polskie sieci zaczynają stosować to samo . Dla miejsca zamieszkania inna gazetka.

    Odpowiedz
  • specjalista 2017-04-24 09:44:08

    Pod względem wydajności to muszą się jeszcze dużo uczyć od niemieckiego Lidla. Ale to Portugalczycy - ledwo co wyszli z buszu, co oni wiedzą o zarządzaniu?

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!