Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Biedronka otworzyła siedem nowych sklepów jednego dnia

Sklepy, które 17 grudnia po raz pierwszy przyjęły klientów to placówki, wygodne, ekologiczne oraz przyjemne. Na mapie Polski nie ma miejsc, gdzie w okolicy nie dałoby się zlokalizować przynajmniej jednego sklepu sieci Biedronka. W ciągu dziewięciu miesięcy 2020 roku, sieć otworzyła 52 nowe placówki, a 167 zmodernizowała.

Biedronka otworzyła siedem nowych sklepów jednego dnia
Biedronka nie ustaje w ekspansji /fot. mat.pras

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 17-12-2020, 16:44

Biedronka przyspiesza przed świętami, by w tym szczególnym czasie być jeszcze bliżej klientów, w czwartek 17 grudnia klientów przyjęło siedem nowych sklepów sieci Biedronka. Wszystkie te placówki sieć otworzyła jednego dnia. Dwie z nich powstały w Gdańsku i znajdują się przy ul. Chrobrego 79e i Balcerskiego 2. Pozostałe zapraszają na zakupy mieszkańców Morynia (woj. zachodniopomorskie), Jabłonny (woj. mazowieckie), Gnojnika (woj. małopolskie) oraz Chocianowic (woj. opolskie) a także Łukowa w woj. lubelskim, gdzie od dzisiaj działają już trzy sklepy sieci Biedronka.

Każda z nowych Biedronek jest przyjazna środowisku ze względu na zastosowane oświetlenie LED oraz regały chłodnicze wykorzystujące gaz CO2 oraz charakteryzuje się nowym układem przestrzeni, skupiającym się na bardziej przystępnym wyeksponowaniu produktów.
 
- Od 25 lat sieć Biedronka jest częścią codzienności wszystkich Polaków. Choć trwający rok był dla wszystkich trudny, sklepy Biedronka pozostawały otwarte bez względu na okoliczności, gwarantując Polakom stały dostęp do najwyższej jakości produktów w niskich cenach - mówi Marek Wróbel, dyrektor ekspansji w sieci Biedronka.

4127 m2 sali sprzedaży, 342 miejsca parkingowe, 28 kas zwykłych, 11 samoobsługowych i 188 miejsc pracy – te zbiorcze liczby charakteryzują siedem nowych sklepów sieci Biedronka, które pojawiły się na mapie Polski 17 grudnia.  Z myślą o komforcie klientów, każda z placówek została wyposażona w minimum cztery kasy tradycyjne, a w wybranych sklepach klienci będą mogli skorzystać z kas samoobsługowych. Przy nowych obiektach znajdują się również parkingi dla zmotoryzowanych klientów z kilkudziesięcioma miejscami, uwzględniającymi potrzeby osób z niepełnosprawnościami. 

W sklepach w Moryniu, Gnojniku, Chocianowicach i Łukowie klienci sieci Biedronka będą mogli skorzystać z lady tradycyjnej, gdzie możliwy jest zakup mięs i serów na wagę. To rozwiązanie wprowadzone z myślą o klientach, którzy lubią kupować wybraną przez siebie ilość produktów, chcą hermetycznie je zapakować lub rozbić mięso na kotlety.

Jak zawsze, z okazji otwarcia, w nowo otwartych sklepach na klientów czekają wyjątkowe promocje na wybrane produkty z różnych kategorii, sięgające aż 50% wartości zakupionych produktów.

Sklepy sieci Biedronka będą czynne w najbliższą niedzielę handlową 20 grudnia br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    ekspansja Biedronki RSS ALERT    /    Marek Wróbel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.242.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!