Biedronka poddaje reformulacji produkty marki własnej
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 11-04-2016, 11:17

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
– Stała poprawa profilu żywieniowego produktów marki własnej jest jednym z filarów polityki żywieniowej Jeronimo Martins. Udoskonalanie składu produktów każdorazowo polega na redukcji składników, których konsumpcja w nadmiernych ilościach może nieść niekorzystne skutki dla zdrowia, co w praktyce oznacza, że w wybranych produktach marki własnej odpowiednio redukowana jest ilość cukru, soli czy też tłuszczu – tłumaczy serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.
Dodaje, że zmiany te dotyczą zarówno produktów aktualnie dostępnych w sprzedaży, jak również nowości marek własnych wprowadzanych do oferty.
komentarze (1)
Ktoś tam jeszcze kupuje???? Pies mi zdechł od ich \"marek\" własnych !!
Odpowiedz