Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Biedronka podniesie średnio o 4 proc. wynagrodzenia pracownicze

Zarząd Jeronimo Martins Dystrybucja - właściciela sieci sklepów Biedronka - podjął decyzję o kolejnej podwyżce wynagrodzenia dla pracowników sieci. Wynagrodzenia wzrosną średnio o 4 proc. Po podwyżce minimalna płaca w Biedronce wyniesie 1870 zł brutto miesięcznie.

Biedronka podniesie średnio o 4 proc. wynagrodzenia pracownicze
Plakat promujący realizowany przez Biedronkę program "Razem zadbajmy o zdrowie"

Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 04-04-2012, 10:13

Po podwyżce minimalne wynagrodzenie podstawowe pracowników sieci jest o blisko 25 proc. wyższe, niż płaca minimalna w kraju. W ostatnich 6 latach płaca minimalna w sieci wzrosła o ponad 50 proc.

Jak zapewnia Biedronka każdy z pracowników sklepów i centrów dystrybucyjnych, obok wspomnianej podstawy wynagrodzenia, jest objęty systemem premiowym. Średnia miesięczna premia na stanowisku kasjera w roku 2011 wyniosła prawie 300 zł.

W latach 2010 i 2011 pracownicy, decyzją zarządu spółki, otrzymali również dodatkową premię, związaną z dobrymi wynikami uzyskiwanymi przez sieć Biedronka. Kolejna taka premia, w wysokości 1250 złotych brutto, zostanie wypłacona w miesiącu kwietniu.

Dynamiczny rozwój sieci pozwala na tworzenie nowych miejsc pracy, szczególnie cennych w regionach o wysokim bezrobociu. W 2012 r. Biedronka planuje stworzenie ponad 3 tys. nowych miejsc pracy w całym kraju.

Jeronimo Martins Dystrybucja jest właścicielem największej sieci detalicznej w Polsce Biedronka mającej ponad 1900 sklepów w ponad 750 lokalizacjach. Firma zatrudnia ok. 37 000 pracowników. Od 1995 r. JMD zainwestował w Polsce ponad 5 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jeronimo Martins RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT

KOMENTARZE (7)

  • MG 2012-04-04 10:39:57
    Nie to, żebym był przeciwko marketom, ale cyt: \"Dynamiczny rozwój sieci pozwala na tworzenie nowych miejsc pracy, szczególnie cennych w regionach o wysokim bezrobociu.\" - to bzdura. Jedna Biedronka = 10-20 małych sklepów mniej w okolicy.
  • Obserwator 2012-04-04 18:32:53
    Co to jest 1850,- brutto w porównaniu z osiąganymi przez biedronkę wynikami - jest to głodowa pensja !!!
  • tak 2012-04-04 19:38:57
    Zgadzam się z Obserwatorem, zamiast pracować za 1850 lepiej nic nie robić, iść po socjal do opieki i być na utrzymaniu innych naiwniaków, którzy będą na mnie pracować. Brawo Obserwator, tak trzymać. Dzięki takim jak ty, nasz kraj już niedługo tak urośnie w siłę, że osiągniemy poziom Grecji albo Rumunii. Później jeszcze tylko kilka lat \"rozwoju\" i mamy szansę dogonić Zimbabwe. A wtedy kraje Europy Zachodniej złożą się na nasz socjal i wreszcie cały naród będzie mógł od rana do wieczora pierdzieć w stołek...
  • PODPIS 2012-04-05 09:14:34
    1870*30000 (zakładając że w sklepach pracują tylko kasjerzy) to już potężne pieniądze. Obserwator za robotę się weź
  • luk 2012-04-05 10:31:34
    dobre :))) naprawdę mnie rozbawiłeś \\\"tak-u\\\"

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!