Biedronka podpisała umowę z nową marką kosmetyczną
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 03-07-2014, 11:09
Działalność spółki Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W portfolio znajdują się następujące marki: Miraculum, Tanita, Pani Walewska, Brutal, Wars, Lider, Być może, Gracja, Chopin oraz Paloma. W roku 2011 reaktywowana została marka kosmetyków słonecznych Mirasol. Wiosną 2012 roku portfolio zostało poszerzone o dwie marki kosmetyków do makijażu: Joko oraz Virtual.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Biedronka rozwija sieć w Poznaniu. Co klienci będą mogli kupić taniej?
-
Truskawki w Biedronce. Ile kosztują?
-
Lidl, Biedronka i Aldi mają sposoby na niższe ceny żywności
-
Dino, Biedronka, Eurocash. Które sieci najlepiej poradziły sobie w I kwartale
-
Biedronka: chipsy Lay’s zniknęły z półek. Negocjacje z producentem trwają już pół roku
-
Kanał Sportowy wycofuje szklanki z Biedronki. Krzysztof Stanowski przeprasza
-
Sieci handlowe pomagają Ukrainie. Ile same zyskują? To bezcenna reklama „po kosztach”
-
Biedronka szuka pracowników sezonowych. Ile płaci?
-
Biedronka rozszerza współpracę z Glovo. Zakupy z dostawą w kolejnych 14 miastach
-
AgroUnia i Mama Ginekolog w sporze o ziemniaki. O wrażliwości na patriotyzm zakupowy
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)