Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Biedronka ponownie stawia na współpracę z BOHOBOCO

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-11-2016, 14:26
Duet projektantów BOHOBOCO po raz drugi zaprojektował dla klientów sklepów Biedronki linię pościeli. Kolekcja POP ART będzie dostępna w wybranych placówkach sieci od 24 listopada do 8 grudnia lub do wyczerpania zapasów. W tym roku klienci będą mieli do wyboru sześć wzorów pościeli. To nie pierwsza i pewnie nie ostatnia współpraca dyskontu ze znanymi markami.
Biedronka ponownie stawia na współpracę z BOHOBOCO
Wizualizacja lini pościeli BOHOBOCO. Materiały prasowe Biedronki

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zaprojektowana przez Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach pościel będzie do nabycia w odcieniach: szarości, czerni i bieli oraz pastelach i fuksji połączonej z kobaltem. Kolekcja obejmuje sześć wzorów pościeli: Trio, Dots, Horizon, Line, Pop Art i Splash, które nawiązują do aktualnych trendów aranżacji wnętrz.

Każdy z dostępnych kompletów zawiera dwie poszewki na poduszki oraz jedną poszewkę na kołdrę. Klienci będą mogli nabyć pościel w dwóch rozmiarach - 160 x 200 cm w cenie 89 zł i 220 x 200 cm w cenie 99 zł.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!